1_ Απο ποιό σχολικό έτος (2013-14 ?) ξεκινά η λειτουργία των ΣΕΚ?
2_ Τί γίνεται με τις εγγραφές που έχουν πραγματοποιήσει οι ΕΠΑΣ στην Α' τάξη. Θα λειτουργήσει η Α' τάξη για το 2013-14? Πού θα οδηγηθούν οι άνω των 20 ετών, εάν δεν υπάρχει εσπερινή ΣΕΚ?
3_Οι ΕΠΑΣ α)καταργούνται? β)συγχωνεύονται με τα ΕΠΑΛ? γ)μετατρέπονται σε ΣΕΚ?
4_Το όριο ηλικίας (οι μαθητές άνω των 20 ετών να εγγράφονται στις Εσπερινές Σ.Ε.Κ)αποκλείει απο τη δυνατότητα επαγγελματικής κατάρτισης, τους ενήλικες στους μικρούς νομούς που δεν υπάρχει η "πολυτέλεια" ύπαρξης και ημερήσιας & εσπερινής ΣΕΚ (υπ' όψιν ότι η "διέξοδος" εγγραφής τους στο ΙΕΚ δεν προσφέρει τις ίδιες ειδικότητές κατάρτισης με τις ΣΕΚ). Καταργώντας το όριο ηλικίας , αποκτούν διέξοδο οι ενήλικες, και γίνονται ¨βιώσιμα¨ με επαρκή αριθμό μαθητών , τα "με χίλιες δυσκολίες" (όχι πάντα)εγκρινόμενα ολιγομελή τμήματα ακριτικών νομών.
1_ Απο ποιό σχολικό έτος (2013-14 ?) ξεκινά η λειτουργία των ΣΕΚ? 2_ Τί γίνεται με τις εγγραφές που έχουν πραγματοποιήσει οι ΕΠΑΣ στην Α' τάξη. Θα λειτουργήσει η Α' τάξη για το 2013-14? Πού θα οδηγηθούν οι άνω των 20 ετών, εάν δεν υπάρχει εσπερινή ΣΕΚ? 3_Οι ΕΠΑΣ α)καταργούνται? β)συγχωνεύονται με τα ΕΠΑΛ? γ)μετατρέπονται σε ΣΕΚ? 4_Το όριο ηλικίας (οι μαθητές άνω των 20 ετών να εγγράφονται στις Εσπερινές Σ.Ε.Κ)αποκλείει απο τη δυνατότητα επαγγελματικής κατάρτισης, τους ενήλικες στους μικρούς νομούς που δεν υπάρχει η "πολυτέλεια" ύπαρξης και ημερήσιας & εσπερινής ΣΕΚ (υπ' όψιν ότι η "διέξοδος" εγγραφής τους στο ΙΕΚ δεν προσφέρει τις ίδιες ειδικότητές κατάρτισης με τις ΣΕΚ). Καταργώντας το όριο ηλικίας , αποκτούν διέξοδο οι ενήλικες, και γίνονται ¨βιώσιμα¨ με επαρκή αριθμό μαθητών , τα "με χίλιες δυσκολίες" (όχι πάντα)εγκρινόμενα ολιγομελή τμήματα ακριτικών νομών.