Σαν γονιός παιδιού που θα φοιτήσει το επόμενο σχολικό έτος στην Α΄λυκείου θα ήθελα να εκφράσω κι εγώ τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες μου σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Και πρώτα πρώτα θεωρώ ότι περιορίζονται σημαντικά οι επιλογές των υποψηφίων.Η επιλογή σχολών από ένα και μόνο επιστημονικό πεδίο ενέχει τον κίνδυνο υποψήφιοι με υψηλότατες βαθμολογίες να μην καταφέρνουν τελικά να εισαχθούν σε καμία σχολή.Για παράδειγμα ένας υποψήφιος του πεδίου επιστήμων υγείας με 17000 ή 18000 μόρια ίσως να μην καταφέρει να εισαχθεί σε καμία σχολή αφού οι βάσεις στις σχολές αυτές είναι εξαιρετικά υψηλές.Γιατί λοιπόν ο υποψήφιος αυτός να μην έχει το δικαίωμα επιλογής και άλλων σχολών όπως Φυσικής.Χημείας, Γεωπονίας κ.α, σχολών δηλαδή που έχουν άμεση σχέση με τα μαθήματα στα οποία εξετάστηκε πανελλαδικά;Δεν είναι άδικο ένας έφηβος που αγωνίστηκε τόσο πολύ να μην έχει το περιθώριο μιας δεύτερης επιλογής που μπορεί να είναι εξίσου ενδιαφέρουσα γι'αυτόν με την πρώτη;
Επιπλέον η εισαγωγή πανελλαδικών εξετάσεων από την Α΄Λυκείου πέρα από το γεγονός ότι θα πιέσει οικονομικά τις οικογένειες είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρα για τους έφηβους μαθητές οι οποίοι πραγματικά στην εποχή μας βάλλονται και πιέζονται από πολλές πλευρές.
Σας ευχαριστώ πολύ, εύχομαι να κάνετε το πραγματικά καλύτερο για τους νέους αυτού του τόπου.
Σαν γονιός παιδιού που θα φοιτήσει το επόμενο σχολικό έτος στην Α΄λυκείου θα ήθελα να εκφράσω κι εγώ τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες μου σχετικά με τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Και πρώτα πρώτα θεωρώ ότι περιορίζονται σημαντικά οι επιλογές των υποψηφίων.Η επιλογή σχολών από ένα και μόνο επιστημονικό πεδίο ενέχει τον κίνδυνο υποψήφιοι με υψηλότατες βαθμολογίες να μην καταφέρνουν τελικά να εισαχθούν σε καμία σχολή.Για παράδειγμα ένας υποψήφιος του πεδίου επιστήμων υγείας με 17000 ή 18000 μόρια ίσως να μην καταφέρει να εισαχθεί σε καμία σχολή αφού οι βάσεις στις σχολές αυτές είναι εξαιρετικά υψηλές.Γιατί λοιπόν ο υποψήφιος αυτός να μην έχει το δικαίωμα επιλογής και άλλων σχολών όπως Φυσικής.Χημείας, Γεωπονίας κ.α, σχολών δηλαδή που έχουν άμεση σχέση με τα μαθήματα στα οποία εξετάστηκε πανελλαδικά;Δεν είναι άδικο ένας έφηβος που αγωνίστηκε τόσο πολύ να μην έχει το περιθώριο μιας δεύτερης επιλογής που μπορεί να είναι εξίσου ενδιαφέρουσα γι'αυτόν με την πρώτη; Επιπλέον η εισαγωγή πανελλαδικών εξετάσεων από την Α΄Λυκείου πέρα από το γεγονός ότι θα πιέσει οικονομικά τις οικογένειες είναι εξαιρετικά ψυχοφθόρα για τους έφηβους μαθητές οι οποίοι πραγματικά στην εποχή μας βάλλονται και πιέζονται από πολλές πλευρές. Σας ευχαριστώ πολύ, εύχομαι να κάνετε το πραγματικά καλύτερο για τους νέους αυτού του τόπου.