Όπως πολύ σωστά επισήμαναν και άλλοι συμπολίτες με τα σχόλιά τους παραπάνω, προκαλεί εντύπωση η απουσία του μαθήματος της Πληροφορικής από το γενικό λύκειο και από την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Η Πληροφορική εκτός από επιστήμη, είναι και δεξιότητα απαραίτητη στους μαθητές που φοιτούν σε σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η απουσία της από το Λύκειο θα αφαιρέσει την δυνατότητα σε μεγάλο αριθμό μαθητών να αποκτήσουν αυτές τις δεξιότητες. Επίσης η απουσία της από το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν θα επιτρέψει να εξετάζεται το επίπεδο των υποψηφίων σπουδαστών στην χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Κατά την ταπεινή μου άποψη όχι μόνο η ΑΕΠΠ πρέπει να υπάρχει σαν εξεταζόμενο μάθημα, αλλά και σε όλες τις κατευθύνσεις πρέπει να προστεθεί πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα που θα εξετάζει το κατά πόσο οι μαθητές κατέχουν δεξιότητες που αφορούν την χρήση (τουλάχιστο) του Ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Η έλλεψη τέτοιου μαθήματος από το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι σαν να καταργούνται οι γραπτές εξετάσεις και να μην εξετάζουμε τους υποψηφίους για το αν γνωρίζουν να γράφουν!
Ίσως κάποιος να σκέφτηκε οτι έτσι γίνεται πιο ελαφρύ το πρόγραμμα του υποψηφίου. Στην ουσία όμως μειώνουμε τις γνώσεις που παρέχουμε στους μαθητές και τους αφήνουμε ουσιαστικά αναλφάβητους.
Φυσικά οι γονείς γνωρίζουν οτι τα παιδιά τους πρέπει να εκπαιδευτούν στην χρήση Η/Υ. Η άνθιση της διδασκαλίας του μαθήματος στις ιδιωτικές σχολές και φροντιστήρια είναι αναπόφευκτη με ότι συνεπάγεται αυτό. Έτσι θέλουμε την εκπαίδευση;
Όπως πολύ σωστά επισήμαναν και άλλοι συμπολίτες με τα σχόλιά τους παραπάνω, προκαλεί εντύπωση η απουσία του μαθήματος της Πληροφορικής από το γενικό λύκειο και από την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Η Πληροφορική εκτός από επιστήμη, είναι και δεξιότητα απαραίτητη στους μαθητές που φοιτούν σε σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η απουσία της από το Λύκειο θα αφαιρέσει την δυνατότητα σε μεγάλο αριθμό μαθητών να αποκτήσουν αυτές τις δεξιότητες. Επίσης η απουσία της από το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν θα επιτρέψει να εξετάζεται το επίπεδο των υποψηφίων σπουδαστών στην χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή. Κατά την ταπεινή μου άποψη όχι μόνο η ΑΕΠΠ πρέπει να υπάρχει σαν εξεταζόμενο μάθημα, αλλά και σε όλες τις κατευθύνσεις πρέπει να προστεθεί πανελληνίως εξεταζόμενο μάθημα που θα εξετάζει το κατά πόσο οι μαθητές κατέχουν δεξιότητες που αφορούν την χρήση (τουλάχιστο) του Ηλεκτρονικού υπολογιστή. Η έλλεψη τέτοιου μαθήματος από το σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι σαν να καταργούνται οι γραπτές εξετάσεις και να μην εξετάζουμε τους υποψηφίους για το αν γνωρίζουν να γράφουν! Ίσως κάποιος να σκέφτηκε οτι έτσι γίνεται πιο ελαφρύ το πρόγραμμα του υποψηφίου. Στην ουσία όμως μειώνουμε τις γνώσεις που παρέχουμε στους μαθητές και τους αφήνουμε ουσιαστικά αναλφάβητους. Φυσικά οι γονείς γνωρίζουν οτι τα παιδιά τους πρέπει να εκπαιδευτούν στην χρήση Η/Υ. Η άνθιση της διδασκαλίας του μαθήματος στις ιδιωτικές σχολές και φροντιστήρια είναι αναπόφευκτη με ότι συνεπάγεται αυτό. Έτσι θέλουμε την εκπαίδευση;