Κ. ΥΠΟΥΡΓΕ,
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ, ΚΥΡΙΩΣ, ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΣΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΕΠΙ ΧΡΗΜΑΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ. ΗΔΗ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ, ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΝ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΒΑΛΤΕ ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΕΣ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.
Κ. ΥΠΟΥΡΓΕ, ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ, ΚΥΡΙΩΣ, ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΣΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΕΠΙ ΧΡΗΜΑΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ. ΗΔΗ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ, ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΝ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΒΑΛΤΕ ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΕΣ ΔΙΚΛΕΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.