Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Νίκος | 27 Νοεμβρίου 2009, 16:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα Υπουργέ, -Αν πρόκειται να ανγνωρίσετε και στο μέλλον την προϋπηρεσία ωρομίσθιων και αναπληρωτών, φροντίστε αυτή να αποκτάται με αξιοκρατία. Δηλαδή να μην μπάινουν κάποιοι με μέσον στη Σιβιτανίδειο ή σε άλλα σχολεία, ούτε κάποιοι να γίνονται αναπληρωτές και ωρομίσθιοι συχνάζοντας σε βουλευτικά γραφεία, ούτε να έχει την δυνατότητα ο εκάστοτε διευθυντής σχολείου να "γράφει" περισσότερες ώρες σε όσους έχουν μέσον. -Αν δεν έχετε πρόθεση να καταργήσετε τα προκλητικότατα προνόμια των πολύτεκνων και των τριτέκνων, τουλάχιστον υποχρεώστε τους να γιαγωνίζονται στον ΑΣΕΠ και να διορίζονται μόνο αν πιάνουν τη βάση. -Μειώστε τις ειδικές κατηγορίες. Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν μπορεί να γίνεται πεδίο άσκησης κοινωνικής πολιτικής. Ας εισάγονται μόνον οι άριστοι, και αν μέσα σε αυτούς υπάρχουν πολύτεκνοι ή άτομα με ειδικές παθήσεις, τότε να τους δίνετε ειδικά επιδόματα και διευκολύνσεις στη μετάθεση. Δεν μπορεί, όμως, να διορίζονται κακοί εκπαιδευτικοί, μόνο και μόνο επειδή είναι πολύτεκνοι. Να διορίζονται οι άριστοι πολύτεκνοι. -Μη νοθεύσετε τον ΑΣΕΠ με υπερβολική προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία, όπως έχει αποκτηθεί και αποκτάται σήμερα, μέσα από βυσματικά σχολεία τύπου Σιβιτανίδειου, ή μέσα από πολιτικά γραφεία, ή με πλασματικές ώρες που γράφουν χαριστικά οι διευθυντές σε αργίες και απεργίες, δεν είναι αξιοκρατικό προσόν ούτως ώστε να αποτελεί αντικείμενο μοριοδότησης. -Καντε προσλήψεις μόνο μέσω ΑΣΕΠ. -Καταργήστε όλους τους ρουσφετολογικούς πίνακες (ωρμισθίων, αναπληρωτών, ενιαίο πίνακα διορισμών, πολυτέκνων, τριτέκνων). Όλες οι προσλήψεις να γίνονται από έναν και μοναδικό πινακα, τον πίνακα επιτυχόντων στον ΑΣΕΠ. -Μοριοδοτήστε τις επιτυχίες σε προηγούμενους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. -Προσέξτε ο ΑΣΕΠ να είναι κατά το εφικτόν αδιάβλητος, να περιορίζεται, ο παράγων τύχη και η παρέμβαση του ανθρώπινου παράγοντα. -Κάντε συχνά διαγωνισμούς ΑΣΕΠ. -Αν πρόκειται να δώσετε σε όσους έχουν ήδη πολλά μόρια, μια μεταβατική περίοδο, αυτή η περίοδος να είναι το πολύ διάρκειας ενός έτους και να ευνοούνται μόνο όσοι έχουν 20 μόρια και άνω. -Μην εμπιστεύεστε τους πανεπιστημιακούς στην μεταρρύθμισή σας διότι θα την ξευτιλίσουν. Στη Φιλοσοφική Αθηνών, από όπου πήρα πτυχίο, οι καθηγητές οργιάζουν, έχουν καταργήσει την αξιοκρατία (βάζουν στα μεταπτυχιακά μόνο τους αρεστούς, μέσω της συνέντευξης και Διδακτορικό κάνει μόνο όποιος έχει μέσον ή γνωριμίες). -Μην φοβηθείτε το πρόσκαιρο πολιτικό κόστος, τους κομματικούς συνδικαλιστές και όσους ξέρουν να φωνάζουν και να διαδηλώνουν. Η μεγάλη, σιωπηρή μάζα των εκπαιδευτικών είναι με το μέρος των ριζοσπαστικών μεταρρυθμίσεων, του αμιγούς ΑΣΕΠ, και της αξιοκρατίας. Το σύστημα παιδείας νοσεί. Ένας συμαντικός παράγων είναι το ρουσφετολογικό σύστημα προλήψεων με προϋπηρεσία από το παράθυρο, και η κατάφορη υποβάθμιση του ΑΣΕΠ. Κυρία υπουργέ, καταργήστε τα ρουσφέτια της πρόσληψης από το παράθυρο με προϋπηρεσία και με κομματικά κριτήρια, και επιβάλλετε ΑΣΕΠ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, χωρίς παραθυράκια. Κυρία Υπουργέ, μη διστάσετε να επιβάλετε την ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ, χωρίς καθυστερήσεις και μεταβατικές περιόδους που χρονίζουν. Μετά τιμής.