Δεν ειναι δυνατον το 2013 και ενω θελουμε περισσοτερο απο καθε αλλη φορα να ειμαστε ανταγωνιστικοι στις νεες τεχνολογιες να λειπει το μαθημα της πληροφορικης (αλγοριθμικη, προγραμματισμος) απο τις δυο τελευταιες ταξεις του Λυκειου.
Το μαθημα πρεπει να ειναι ισοτιμο της Χημειας τουλαχιστον. Αλλωστε σε περισσοτερες πανεπιστημιακες σχολες απαιτειται γνωση πρραμματισμου παρα Χημειας.
Και σε προσφατη ερευνα που εκανε ομως το υπουργειο Παιδειας με ερωτημα ποια μαθηματα πρεπει να περιλαμβανονται στο προγραμμα του Λυκειου, το μαθημα της πληροφορικης ηταν μεσα στις τεσσερις πρωτες προτιμησεις μαθητων και γονεων.
Δεν ειναι δυνατον το 2013 και ενω θελουμε περισσοτερο απο καθε αλλη φορα να ειμαστε ανταγωνιστικοι στις νεες τεχνολογιες να λειπει το μαθημα της πληροφορικης (αλγοριθμικη, προγραμματισμος) απο τις δυο τελευταιες ταξεις του Λυκειου. Το μαθημα πρεπει να ειναι ισοτιμο της Χημειας τουλαχιστον. Αλλωστε σε περισσοτερες πανεπιστημιακες σχολες απαιτειται γνωση πρραμματισμου παρα Χημειας. Και σε προσφατη ερευνα που εκανε ομως το υπουργειο Παιδειας με ερωτημα ποια μαθηματα πρεπει να περιλαμβανονται στο προγραμμα του Λυκειου, το μαθημα της πληροφορικης ηταν μεσα στις τεσσερις πρωτες προτιμησεις μαθητων και γονεων.