1ον) Στις 19-7-2013 ένα έγγραφο του ΥΠΕΠΘ με θέμα «ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΕΕ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» (Αριθ. Πρωτ. 98011/Γ6) διευκρινίζει οτι:
"Τα ΤΕΕ ειδικής αγωγής Α΄ και Β΄ βαθμίδας θα συνεχίσουν, έως και την έκδοση νέου θεσμικού πλαισίου για την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση, τη λειτουργία τους για το σχολικό έτος 2013-2014".
Στο σχέδιο νόμου γράφεται οτι (άρθρο 27):
"Από την εφαρμογή του νόμου όλα τα ΤΕΕ ειδικής αγωγής Α΄ βαθμίδας και τα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Β΄ βαθμίδας, μετατρέπονται σε Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια αντίστοιχα."
Φαίνεται οτι το δεύτερο ακυρώνει το πρώτο. Παρακαλώ όμως να τονιστεί για αποφυγή σύχγησης.
2ον) Στο σχέδιο νόμου γράφεται οτι:
"Τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ισχύουν από της δημοσίευσης του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή."
Δηλαδή στα ΕΕΛ θα υπάρχει η τάξη μαθητείας;
Θα υπάρχουν επίσης γραπτές προαγωγικές εξετάσεις στην Α΄ τάξη με κοινά θέματα που θα ορίζονται κατά 50% με κλήρωση από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας και κατά 50% από τον διδάσκοντα ή τους διδάσκοντες (άρθρο 11);
Μήπως θα πρέπει τα ΕΕΛ (πρώην ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Β΄ βαθμίδας) να λειτουργήσουν επιτέλους με ένα ξεχωριστό και πιο σαφές νόμο πλαίσιο, προφανώς λόγω ιδιαιτερότητας;
Πάντως αν αυτό γίνει πριν την έναρξη του νέου σχ. έτους και όχι μετά απο ερωτήματα προς την Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής, θα είναι προς διευκόλυνση όλου του εκπαιδευτικού προσωπικού...
Σας ευχαριστώ πολύ.
Σπυρίδων
1ον) Στις 19-7-2013 ένα έγγραφο του ΥΠΕΠΘ με θέμα «ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΕΕ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ» (Αριθ. Πρωτ. 98011/Γ6) διευκρινίζει οτι: "Τα ΤΕΕ ειδικής αγωγής Α΄ και Β΄ βαθμίδας θα συνεχίσουν, έως και την έκδοση νέου θεσμικού πλαισίου για την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση, τη λειτουργία τους για το σχολικό έτος 2013-2014". Στο σχέδιο νόμου γράφεται οτι (άρθρο 27): "Από την εφαρμογή του νόμου όλα τα ΤΕΕ ειδικής αγωγής Α΄ βαθμίδας και τα ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Β΄ βαθμίδας, μετατρέπονται σε Ειδικά Επαγγελματικά Γυμνάσια και Ειδικά Επαγγελματικά Λύκεια αντίστοιχα." Φαίνεται οτι το δεύτερο ακυρώνει το πρώτο. Παρακαλώ όμως να τονιστεί για αποφυγή σύχγησης. 2ον) Στο σχέδιο νόμου γράφεται οτι: "Τα προγράμματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ισχύουν από της δημοσίευσης του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή." Δηλαδή στα ΕΕΛ θα υπάρχει η τάξη μαθητείας; Θα υπάρχουν επίσης γραπτές προαγωγικές εξετάσεις στην Α΄ τάξη με κοινά θέματα που θα ορίζονται κατά 50% με κλήρωση από τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας και κατά 50% από τον διδάσκοντα ή τους διδάσκοντες (άρθρο 11); Μήπως θα πρέπει τα ΕΕΛ (πρώην ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Β΄ βαθμίδας) να λειτουργήσουν επιτέλους με ένα ξεχωριστό και πιο σαφές νόμο πλαίσιο, προφανώς λόγω ιδιαιτερότητας; Πάντως αν αυτό γίνει πριν την έναρξη του νέου σχ. έτους και όχι μετά απο ερωτήματα προς την Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής, θα είναι προς διευκόλυνση όλου του εκπαιδευτικού προσωπικού... Σας ευχαριστώ πολύ. Σπυρίδων