Το να απουσιάζει η πληροφορική σήμερα από το Γενικό λύκειο είναι σαν να απουσιάζουν τα όργανα μέτρησης ταχύτητας από ένα αυτοκίνητο!
Χρειάζεται να κάνουμε επιχειρηματολογία για το αν πρέπει να υπάρχει ή όχι η πληροφορική στο Γενικό Λύκειο;
Κατά την γνώμη μου όχι μόνο πρέπει να υπάρχει αλλά η ύλη των μαθημάτων που αφορούν τους Ηλεκτρονικούς υπολογιστές πρέπει να εμπλουτίζεται και να ενημερώνεται ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ!
Στην εποχή που οι μαθητές άλλων χωρών εξοπλίζονται με tablets αντί για τετράδια, εμείς έχουμε το "ΝΕΟ" Λύκειο χωρίς πληροφορική!
Ας κάνουμε βήματα μπροστά, ας εκσυγχρονίσουμε τα μαθήματα που αφορούν τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή αντί να τα καταργήσουμε. Ας αποφύγουμε τον ψηφιακό αναλφαβητισμό. Και τέλος ας προστατέψουμε τις Ελληνικές οικογένειες από ένα ακόμα έξοδο σε φροντιστήρια και ιδιωτικές σχολές για να μάθουν τα παιδιά τους την βασική χρήση του Ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Το να απουσιάζει η πληροφορική σήμερα από το Γενικό λύκειο είναι σαν να απουσιάζουν τα όργανα μέτρησης ταχύτητας από ένα αυτοκίνητο! Χρειάζεται να κάνουμε επιχειρηματολογία για το αν πρέπει να υπάρχει ή όχι η πληροφορική στο Γενικό Λύκειο; Κατά την γνώμη μου όχι μόνο πρέπει να υπάρχει αλλά η ύλη των μαθημάτων που αφορούν τους Ηλεκτρονικούς υπολογιστές πρέπει να εμπλουτίζεται και να ενημερώνεται ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ! Στην εποχή που οι μαθητές άλλων χωρών εξοπλίζονται με tablets αντί για τετράδια, εμείς έχουμε το "ΝΕΟ" Λύκειο χωρίς πληροφορική! Ας κάνουμε βήματα μπροστά, ας εκσυγχρονίσουμε τα μαθήματα που αφορούν τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή αντί να τα καταργήσουμε. Ας αποφύγουμε τον ψηφιακό αναλφαβητισμό. Και τέλος ας προστατέψουμε τις Ελληνικές οικογένειες από ένα ακόμα έξοδο σε φροντιστήρια και ιδιωτικές σχολές για να μάθουν τα παιδιά τους την βασική χρήση του Ηλεκτρονικού υπολογιστή.