Το 2ωρο των Θρησκευτικών στην Β Λυκείου να διατεθεί για κάτι άλλο και να αντικατασταθεί το μάθημα από την Φιλοσοφία που ούτως ή άλλως σωστά μπήκε στο πρόγραμμα. Το 2ωρο της Α Λυκείου να γίνει 1ωρο και η 1 επιπλέον ώρα να δοθεί σε κάποιο άλλο αντικείμενο. Οσο άχρηστα θεωρούν κάποιοι πως είναι τα Αρχαία, χωρίς βέβαια να σκέφτονται πως είναι η γλώσσα τους, ακόμη πιο άχρηστα θεωρούμε εμείς των θεωρητικών σπουδών τις Φυσικοχημείες και τα ανώτερα Μαθηματικά του Λυκείου. Προσωπικά από αυτές τις γνώσεις πέραν του ότι δεν θυμάμαι τίποτα, δεν χρειάστηκα ποτέ τίποτα και με κούρασαν τότε και απίστευτα, δεν θεωρώ ότι αυτή η έλλειψη γνώσης με έκανε χειρότερο άνθρωπο ή αποτυχημένο επαγγελματία. Είναι υπερβολή αυτά που διδάσκονται τα παιδιά στην Ελλάδα. Δεν είναι γενικές γνώσεις, είναι εξειδικευμένες γνώσεις υψηλού επιπέδου. Και δεν μπορούμε να καταστρέφουμε παιδιά για αυτό, επειδή δεν μπορούν να φτάουν αυτό το επίπεδο. Για να μην αναφερθούμε στο χάλι των σχολικών βιβλίων.
Το 2ωρο των Θρησκευτικών στην Β Λυκείου να διατεθεί για κάτι άλλο και να αντικατασταθεί το μάθημα από την Φιλοσοφία που ούτως ή άλλως σωστά μπήκε στο πρόγραμμα. Το 2ωρο της Α Λυκείου να γίνει 1ωρο και η 1 επιπλέον ώρα να δοθεί σε κάποιο άλλο αντικείμενο. Οσο άχρηστα θεωρούν κάποιοι πως είναι τα Αρχαία, χωρίς βέβαια να σκέφτονται πως είναι η γλώσσα τους, ακόμη πιο άχρηστα θεωρούμε εμείς των θεωρητικών σπουδών τις Φυσικοχημείες και τα ανώτερα Μαθηματικά του Λυκείου. Προσωπικά από αυτές τις γνώσεις πέραν του ότι δεν θυμάμαι τίποτα, δεν χρειάστηκα ποτέ τίποτα και με κούρασαν τότε και απίστευτα, δεν θεωρώ ότι αυτή η έλλειψη γνώσης με έκανε χειρότερο άνθρωπο ή αποτυχημένο επαγγελματία. Είναι υπερβολή αυτά που διδάσκονται τα παιδιά στην Ελλάδα. Δεν είναι γενικές γνώσεις, είναι εξειδικευμένες γνώσεις υψηλού επιπέδου. Και δεν μπορούμε να καταστρέφουμε παιδιά για αυτό, επειδή δεν μπορούν να φτάουν αυτό το επίπεδο. Για να μην αναφερθούμε στο χάλι των σχολικών βιβλίων.