Ως απλός πολίτης της Ελλάδας του 21ου αιώνα θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να εκφράσω την απορία-έκπληξη-αγανάκτηση-απογοήτευση-πικρία σχετικά με την κατάργηση του μαθήματος της πληροφορικής από το Λύκειο.Διερωτώμαι για ποιο λόγο αφαιρείται από τους μαθητές η επιλογή του συγκεκριμένου μαθήματος το οποίο εντάχθηκε στα σχολεία και αγκαλιάσθηκε από τους μαθητές αφού τους όπλισε με εφόδια στον κόσμο της ψηφιοποίησης και παγκοσμιοποίησης του πλανήτη και εννοείται στην εξέλιξη των σπουδών τους. Εξυπακούεται πως πρέπει να υπάρχει η επιλογή του μαθήματος της Χημείας για τις σχολές που απαιτείται, για τις υπόλοιπες όμως είναι ανήκουστο να μην δίνεται η δυνατότητα επιλογής μαθημάτων Πληροφορικής. Ελπίζω για το μέλλον αυτής της χώρας να μην διαπραχθεί αυτό το λάθος έστω και την ύστατη ώρα.Εξάλλου αξιότιμε Κε Υπουργέ σοφός είναι αυτός που ακούει, βλέπει και αφουγκράζεται τον παλμό της κοινωνίας και της εποχής...
Ως απλός πολίτης της Ελλάδας του 21ου αιώνα θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να εκφράσω την απορία-έκπληξη-αγανάκτηση-απογοήτευση-πικρία σχετικά με την κατάργηση του μαθήματος της πληροφορικής από το Λύκειο.Διερωτώμαι για ποιο λόγο αφαιρείται από τους μαθητές η επιλογή του συγκεκριμένου μαθήματος το οποίο εντάχθηκε στα σχολεία και αγκαλιάσθηκε από τους μαθητές αφού τους όπλισε με εφόδια στον κόσμο της ψηφιοποίησης και παγκοσμιοποίησης του πλανήτη και εννοείται στην εξέλιξη των σπουδών τους. Εξυπακούεται πως πρέπει να υπάρχει η επιλογή του μαθήματος της Χημείας για τις σχολές που απαιτείται, για τις υπόλοιπες όμως είναι ανήκουστο να μην δίνεται η δυνατότητα επιλογής μαθημάτων Πληροφορικής. Ελπίζω για το μέλλον αυτής της χώρας να μην διαπραχθεί αυτό το λάθος έστω και την ύστατη ώρα.Εξάλλου αξιότιμε Κε Υπουργέ σοφός είναι αυτός που ακούει, βλέπει και αφουγκράζεται τον παλμό της κοινωνίας και της εποχής...