ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ 6 ΣΕ 4
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ.
1)ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΤΗΣ Α' ΕΙΝΑΙ ΤΟ 3,5% ,ΤΗΣ Β ΤΟ 5% , ΤΗΣ Γ ΤΟ 6,4% ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ 4 ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟ 21,3% ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ.ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ(ή ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΣΘΕΙ) ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ Α,ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ.
2)ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Π.Χ. ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕ 18 ΣΕ Α,Β,Γ ΤΑΞΗ ΕΧΕΙ ΒΠΑ=18Χ0,7=12,6
1η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Μ.Ο. =12,6
ΕΠΕΙΔΗ Μ.Ο.=ΒΠΑ .
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΙ ΑΡΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ=12,6Χ5 = 63
2η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Μ.Ο. =12,7
ΕΠΕΙΔΗ Μ.Ο.>ΒΠΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΒΠΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ (18+1)0,7=13,3
ΚΑΙ ΑΡΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ=12,7Χ4+13,3=64,1
3η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Μ.Ο. =12,5
ΕΠΕΙΔΗ Μ.Ο.<ΒΠΑ Ο 5ος ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ Μ.Ο. ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ=12,5X0,7=8,75
ΚΑΙ ΑΡΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ=12,5X4+8,75=58,75 !!!!!
ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Η ΜΗ ΚΑΛΗ ΣΤΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΟΥΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΔΑΜΙΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (0,1-0,2) ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΡΙΩΝ 4,25 - 5,35( ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΚΑΤΑ 42,5 -26,75 ΦΟΡΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ !!!!!)
ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ 6 ΣΕ 4 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΑΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ. 1)ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΤΗΣ Α' ΕΙΝΑΙ ΤΟ 3,5% ,ΤΗΣ Β ΤΟ 5% , ΤΗΣ Γ ΤΟ 6,4% ,ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ 4 ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟ 21,3% ΤΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΚΑΘΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ.ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ(ή ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΣΘΕΙ) ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ Α,ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ. 2)ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Π.Χ. ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕ 18 ΣΕ Α,Β,Γ ΤΑΞΗ ΕΧΕΙ ΒΠΑ=18Χ0,7=12,6 1η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Μ.Ο. =12,6 ΕΠΕΙΔΗ Μ.Ο.=ΒΠΑ . ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΚΑΙ ΑΡΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ=12,6Χ5 = 63 2η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Μ.Ο. =12,7 ΕΠΕΙΔΗ Μ.Ο.>ΒΠΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΒΠΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ (18+1)0,7=13,3 ΚΑΙ ΑΡΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ=12,7Χ4+13,3=64,1 3η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ: ΓΡΑΦΕΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Μ.Ο. =12,5 ΕΠΕΙΔΗ Μ.Ο.<ΒΠΑ Ο 5ος ΒΑΘΜΟΣ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ Μ.Ο. ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ=12,5X0,7=8,75 ΚΑΙ ΑΡΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΙ ΣΥΝΟΛΟ ΜΟΡΙΩΝ=12,5X4+8,75=58,75 !!!!! ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Η ΜΗ ΚΑΛΗ ΣΤΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΟΥΣ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΔΑΜΙΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ (0,1-0,2) ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΟΡΙΩΝ 4,25 - 5,35( ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΚΑΤΑ 42,5 -26,75 ΦΟΡΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ !!!!!)