Είναι ακατανόητη η εμμονή κάποιων για κατάργηση της νούμερο 1 διεθνούς γλώσσας από το λύκειο. Αν κάτι τέτοιο περνούσε, σίγουρα θα επρόκειτο για παγκόσμια πρωτοτυπία να απουσιάζει η αγγλική από το ωρολόγιο πρόγραμμα. Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης που τίποτα πλέον δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο όπως η παρακολούθηση φροντιστηριακών μαθημάτων, χρειάζεται η ενίσχυση της αγγλικής ή όποιας άλλης ξένης γλώσσας επιλέξει ο μαθητής στο λύκειο. Οι ώρες διδασκαλίας κατά την Α’ τάξη θα έπρεπε να είναι 3 και όχι 2. Το γνωστό επιχείρημα ότι οι μαθητές ολοκληρώνουν τον κύκλο σπουδών τους κατά τη Γ’ τάξη Γυμνασίου καταρρίπτεται από τα στατιστικά στοιχεία που αποδεικνύουν πόσοι μαθητές δίνουν εξετάσεις για το επίπεδο Β2 ή Γ1 κατά τις πρώτες τάξεις του λυκείου.
Επιπλέον μόνο η συνεχής επαφή διασφαλίζει την καλή γνώση της ξένης γλώσσας. Όσοι κατέχουν πολλές ξένες γλώσσες γνωρίζουν καλά μόνο αυτές με τις οποίες διατήρησαν σταθερή επαφή.
Όταν λοιπόν η ξένη γλώσσα αποτελεί απαραίτητο εφόδιο για εύρεση εργασίας ή για συνέχιση ακαδημαϊκών σπουδών, ένα τόσο σημαντικό ανταγωνιστικό προσόν δεν οφείλει το δημόσιο σχολείο να το στηρίξει και όχι να το υποβαθμίσει?
Τέλος αν θέλουμε εξωστρέφεια στο ευρωπαϊκό σχολείο μας με την εφαρμογή ευρωπαϊκών προγραμμάτων κάτι τέτοιο είναι αδιανόητο χωρίς την ενίσχυση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στην ανώτερη βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Είναι ακατανόητη η εμμονή κάποιων για κατάργηση της νούμερο 1 διεθνούς γλώσσας από το λύκειο. Αν κάτι τέτοιο περνούσε, σίγουρα θα επρόκειτο για παγκόσμια πρωτοτυπία να απουσιάζει η αγγλική από το ωρολόγιο πρόγραμμα. Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης που τίποτα πλέον δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο όπως η παρακολούθηση φροντιστηριακών μαθημάτων, χρειάζεται η ενίσχυση της αγγλικής ή όποιας άλλης ξένης γλώσσας επιλέξει ο μαθητής στο λύκειο. Οι ώρες διδασκαλίας κατά την Α’ τάξη θα έπρεπε να είναι 3 και όχι 2. Το γνωστό επιχείρημα ότι οι μαθητές ολοκληρώνουν τον κύκλο σπουδών τους κατά τη Γ’ τάξη Γυμνασίου καταρρίπτεται από τα στατιστικά στοιχεία που αποδεικνύουν πόσοι μαθητές δίνουν εξετάσεις για το επίπεδο Β2 ή Γ1 κατά τις πρώτες τάξεις του λυκείου. Επιπλέον μόνο η συνεχής επαφή διασφαλίζει την καλή γνώση της ξένης γλώσσας. Όσοι κατέχουν πολλές ξένες γλώσσες γνωρίζουν καλά μόνο αυτές με τις οποίες διατήρησαν σταθερή επαφή. Όταν λοιπόν η ξένη γλώσσα αποτελεί απαραίτητο εφόδιο για εύρεση εργασίας ή για συνέχιση ακαδημαϊκών σπουδών, ένα τόσο σημαντικό ανταγωνιστικό προσόν δεν οφείλει το δημόσιο σχολείο να το στηρίξει και όχι να το υποβαθμίσει? Τέλος αν θέλουμε εξωστρέφεια στο ευρωπαϊκό σχολείο μας με την εφαρμογή ευρωπαϊκών προγραμμάτων κάτι τέτοιο είναι αδιανόητο χωρίς την ενίσχυση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης στην ανώτερη βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.