Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Αλεξία | 25 Νοεμβρίου 2009, 16:27
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Διαμαντοπούλου, Είμαι Θεατρολόγος 30 ετών με δύο παιδιά και είναι ο έκτος χρόνος που δουλεύω ως ωρομίσθια.Έχω συγκεντρώσει 22 μήνες πραγματικής προυπηρεσίας τρέχοντας από νομό σε νομό, από χωριό σε χωριό και από σχολείο σε σχολείο ( 6 διαφορετικά σχολεία τη χρονιά). Στην συγκεκριμένη ειδικότητα ΑΣΕΠ πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο του 2009. Και όπως ήταν αναμενόμενο και λογικό δεν έγραψα πάνω από τη βάση. Άλλωστε πως θα μπορούσε να γίνει αυτό όταν τρέχω από σχολείο σε σχολείο για να εξασφαλίσω την μεχρι προτινος πολυπόθητη προυπηρεσία, κάνω δεύτερη δουλειά για να ανταπεξέλθω οικονομικά, για να ζήσω ουσιαστικά. ΠΟυ να βρω ελέυθερο χρόνο να διαβάσω? και τώρα έρχεστε εσείς θέλοντας να εφαρμόσετε ένα δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα. Δηλαδή είναι δίκαιο για κάποιο με τα δικά μου δεδομένα να συναγωνιστεί έναν απόφοιτο 22 χρονών που μόλις έχει πάρει το πτυχίο του? Η επιυχία στον ΑΣΕΠ θα με κάνει πιο άξιο εκπαιδευτικό? ΓΙατί θα πρέπει συνεχώς να διαγώνίζομαι και να εξετάζομαι για κάτι για το οποίο έχω κριθεί άξια εφόσον πήρα το πτυχίο μου (το οποίο αναγνωρίζει και παιδαγωγική επάρκεια). Ή μήπως τελικά τόσα χρόνια δεν ήμουν άξια να δουλεύω στην παιδεία? Έλεος πια!!!