Με μόνη διαφορά την "τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας" - να δούμε ποιοι θα είναι αυτοί που θα κάνουν την αξιολόγηση και την εισαγωγή των θεμάτων την τράπεζα αυτή - αντίστοιχο σύστημα με αυτό που υπήρχε τη δεκαετία του 1980. Τότε προσμετρούσαν 5%, 8% και 12% οι βαθμοί της Α',Β' και Γ' Λυκείου αντίστοιχα. 4 "δέσμες" με αντίστοιχα μαθήματα και τότε.
Τόσο επιτυχημένο θεωρήθηκε εκείνο το σύστημα, ώστε 30 χρόνια μετά να ξαναχρησιμοποιηθεί; Επανεισάγει τη βαθμοθηρία σε όλο το Λύκειο και υποκρύπτει την πριμοδότηση της παραπαιδείας.
Με μόνη διαφορά την "τράπεζα θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας" - να δούμε ποιοι θα είναι αυτοί που θα κάνουν την αξιολόγηση και την εισαγωγή των θεμάτων την τράπεζα αυτή - αντίστοιχο σύστημα με αυτό που υπήρχε τη δεκαετία του 1980. Τότε προσμετρούσαν 5%, 8% και 12% οι βαθμοί της Α',Β' και Γ' Λυκείου αντίστοιχα. 4 "δέσμες" με αντίστοιχα μαθήματα και τότε. Τόσο επιτυχημένο θεωρήθηκε εκείνο το σύστημα, ώστε 30 χρόνια μετά να ξαναχρησιμοποιηθεί; Επανεισάγει τη βαθμοθηρία σε όλο το Λύκειο και υποκρύπτει την πριμοδότηση της παραπαιδείας.