Το θέμα της ηλικίας εγγραφής στα ημερήσια ΕΠΑΛ περιορίζει την πρόσβαση των μαθητών στην Τεχνική εκπαίδευση (άρθρο 7 παρ.4). Για παράδειγμα ένας απόφοιτος Γ.Λ. που δεν κατάφερε να μπει στα ΤΕΙ, ΑΕΙ και θέλει να σπουδάσει π.χ. Τεχνικός Οχημάτων (σχολή που δεν υπάρχει στα ΙΕΚ) τι διέξοδο έχει; Είναι υποχρεωμένος από την Ανάβρα, Πτελεό, Αγ. Θεοδώρους Μαγνησίας αντί να έρθει στο ημερήσιο ΕΠΑΛ στον Αλμυρό Μαγνησίας, να νοικιάσει σπίτι στο Βόλο ή στη Λαμία για να παρακολουθήσει εσπερινό ΕΠΑΛ. Δεν έχει λογική αυτός ο περιορισμός στην εποχή της κρίσης. Και αν κάποιος μαθητής άνω των 20 χρόνων εργάζεται σε νυχτερινή δουλειά τι θα κάνει;
Το θέμα της ηλικίας εγγραφής στα ημερήσια ΕΠΑΛ περιορίζει την πρόσβαση των μαθητών στην Τεχνική εκπαίδευση (άρθρο 7 παρ.4). Για παράδειγμα ένας απόφοιτος Γ.Λ. που δεν κατάφερε να μπει στα ΤΕΙ, ΑΕΙ και θέλει να σπουδάσει π.χ. Τεχνικός Οχημάτων (σχολή που δεν υπάρχει στα ΙΕΚ) τι διέξοδο έχει; Είναι υποχρεωμένος από την Ανάβρα, Πτελεό, Αγ. Θεοδώρους Μαγνησίας αντί να έρθει στο ημερήσιο ΕΠΑΛ στον Αλμυρό Μαγνησίας, να νοικιάσει σπίτι στο Βόλο ή στη Λαμία για να παρακολουθήσει εσπερινό ΕΠΑΛ. Δεν έχει λογική αυτός ο περιορισμός στην εποχή της κρίσης. Και αν κάποιος μαθητής άνω των 20 χρόνων εργάζεται σε νυχτερινή δουλειά τι θα κάνει;