Στο άρθρο 1 παράγρ. 2 του παρόντος σχεδίου νόμου αναφέρονται μεταξύ των άλλων ως Σκοποί του Γενικού Λυκείου:
η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης
προβλημάτων,
θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση
και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και
ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των
μαθητών στην αγορά εργασίας.
Παρατηρώ όμως ότι αφαιρέθηκε (αντί να ενισχυθεί με παρουσία και στις τρεις τάξεις) το καθεαυτού μάθημα επίλυσης προβλημάτων η ΑΕΠΠ.
Είναι προφανές ότι τέτοια μαθήματα Πληροφορικής συμβάλλουν στην επίτευξη των παραπάνω σκοπών. Προτείνω:
Α' Λυκείου ως έχει με 2ωρο επιλεγόμενο μάθημα Πληροφορικής.
Β' Λυκείου : 2ωρο Γενικής Παιδείας μάθημα αντίστοιχο της ΑΕΠΠ.
Γ' Λυκείου : 6ωρο μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών στην ομάδα προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, 3ωρο μάθημα Πληροφορικής στην ομάδα Προσανατολισμού των Οικονομικών - Πολιτικών - Κοινωνικών Σπουδών αντίστοιχης θεματολογίας.
Στο άρθρο 1 παράγρ. 2 του παρόντος σχεδίου νόμου αναφέρονται μεταξύ των άλλων ως Σκοποί του Γενικού Λυκείου: η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων, θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας. Παρατηρώ όμως ότι αφαιρέθηκε (αντί να ενισχυθεί με παρουσία και στις τρεις τάξεις) το καθεαυτού μάθημα επίλυσης προβλημάτων η ΑΕΠΠ. Είναι προφανές ότι τέτοια μαθήματα Πληροφορικής συμβάλλουν στην επίτευξη των παραπάνω σκοπών. Προτείνω: Α' Λυκείου ως έχει με 2ωρο επιλεγόμενο μάθημα Πληροφορικής. Β' Λυκείου : 2ωρο Γενικής Παιδείας μάθημα αντίστοιχο της ΑΕΠΠ. Γ' Λυκείου : 6ωρο μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών στην ομάδα προσανατολισμού Θετικών Σπουδών, 3ωρο μάθημα Πληροφορικής στην ομάδα Προσανατολισμού των Οικονομικών - Πολιτικών - Κοινωνικών Σπουδών αντίστοιχης θεματολογίας.