• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΕΡΙΝΑ' | 27 Νοεμβρίου 2009, 17:05

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΗ ΤΑ 2 ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΕΠ. ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ, ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΝΑΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΓΕΝΙΚΩΝ( ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ) ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ. ΤΟ ΟΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ. ΑΥΤΟ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΔΕΛΕΧΗ ΕΛΕΓΧΟ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΥΠΟΥ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟ ΣΧΟΛΗ.ΟΛΗ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΔΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΣΕ ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΤΗΣΙΟΥ ΑΣΕΠ ΘΑ ΣΥΝΑΤΗΣΕΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ( ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΚΔΙΔΟΝΤΑΙ ΕΓΚΑΙΡΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Η ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΚΤΛ). ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΛΕΩ ΝΑΙ,ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ.Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ. ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΨΩΜΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ ΓΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΓΡΑΦΕΙΑ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΝ.