• Σχόλιο του χρήστη 'Δημουλάς Χρήστος' | 13 Αυγούστου 2013, 13:28

    Η πλήρη αντίθεση του νέου προγράμματος λυκείου με τις απαιτήσεις τις κοινωνίας της πληροφορίας και των νέων δεδομένων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι πλέον φανερή. Δεν είναι δυνατόν νέα παιδιά που απαιτούν να λάβουν έστω και ελάχιστες γνώσεις πληροφορικής από το χώρο εκπαίδευσής τους, το νέο πρόγραμμα σπουδών να αποτελεί τροχοπέδη. Σε ένα πλήρως ανταγωνιστικό και εργασιακό περιβάλλον, είναι δεδομένο ότι οι γνώσεις πληροφορικής αποτελούν όχι μόνο βασικό αλλά και απαιτούμενο στοιχείο. Σε αντίθετη περίπτωση μιλάμε για ψηφιακό αναλφαβητισμό. Λύση στο φαινόμενο του ψηφιακού αναλφαβητισμού είναι η ίση ευκαιρία πρόσβασης σε ψηφιακά εργαλεία και εξοπλισμό τα οποία με ένα κατάλληλο πρόγραμμα σπουδών μπορούν να δώσουν τις απαραίτητες γνώσεις στους νέους. Επίσης εφιστώ την προσοχή στους αρμόδιους του Υπουργείου Παιδείας διότι είναι υπεύθυνοι για την δημιουργία μιας γενιάς ασύμβατης με την σημερινή κοινωνία σε περίπτωση που αποφασίσουν να υποβαθμίσουν το μάθημα της Ανάπτυξη εφαρμογών στην Γ Λυκείου. Αρκετή υποβάθμιση έχει υποστεί λόγω καθηγητών που δεν διαθέτουν πτυχίο πληροφορικής, λόγω έλλειψης υλικοτεχνικής υποδομής αλλά και αδιαφορίας σε προτάσεις αλλαγών στο πρόγραμμα σπουδών και στα βιβλία. Το μάθημα Ανάπτυξη εφαρμογών όχι μόνο δεν έπρεπε να καταργηθεί αλλά έπρεπε να αποτελεί και προτεραιότητα σε όλη την εκπαιδευτική κλίμακα του Ελληνικού Δημόσιου Σχολείου.