κ Νίκο ακόμη και οι θεωρητικές σχολές, σχεδον όλα τα τμηματα των ΑΕΙ και ΑΤΕΙ χρειάζονται μαθηματικά και κυρίως ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΉ . Είναι απαραίτητο σε όλους να ξέρουν να διαβάζουν και να κατανοούν στατιστικούς πίνακες, να γνωρίζουν τι σημαινει μέσος όρος και τι πληροφορίες σου δίνει. Ακόμη είναι απαραίτητο για τον κάθε πολίτη ότι δουλειά κι αν κάνει.
Δεν υπάρχει μεταπτυχιακό και διδακτορικό, έρευνα που να μην χρειάζεται η στατιστική η οποία βέβαια χρειάζεται και τα υπόλοιπα μαθηματικά καθώς και την μαθηματική σκέψη.
Αδικείτε τα μαθηματικά, εξ αιτίας ίσως δυσκολιών στην κατανόησή τους. Τίποτε όμως από όσα τώρα χρησιμοποιούμε και χαιρόμαστε ,δεν θα είχαν γινει χωρίς την εξέλιξη τους και την προσφορά τους σε όλες τις άλλες επιστήμες π.χ κινητά, Η/Υ.
γι αυτο η ΠΡΟΤΑΣΉ μου είναι
στη γ λυκείου να υπάρχουν τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής ως μάθημα γενικής παοδείας για όλους
κ Νίκο ακόμη και οι θεωρητικές σχολές, σχεδον όλα τα τμηματα των ΑΕΙ και ΑΤΕΙ χρειάζονται μαθηματικά και κυρίως ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΉ . Είναι απαραίτητο σε όλους να ξέρουν να διαβάζουν και να κατανοούν στατιστικούς πίνακες, να γνωρίζουν τι σημαινει μέσος όρος και τι πληροφορίες σου δίνει. Ακόμη είναι απαραίτητο για τον κάθε πολίτη ότι δουλειά κι αν κάνει. Δεν υπάρχει μεταπτυχιακό και διδακτορικό, έρευνα που να μην χρειάζεται η στατιστική η οποία βέβαια χρειάζεται και τα υπόλοιπα μαθηματικά καθώς και την μαθηματική σκέψη. Αδικείτε τα μαθηματικά, εξ αιτίας ίσως δυσκολιών στην κατανόησή τους. Τίποτε όμως από όσα τώρα χρησιμοποιούμε και χαιρόμαστε ,δεν θα είχαν γινει χωρίς την εξέλιξη τους και την προσφορά τους σε όλες τις άλλες επιστήμες π.χ κινητά, Η/Υ. γι αυτο η ΠΡΟΤΑΣΉ μου είναι στη γ λυκείου να υπάρχουν τα Μαθηματικά και Στοιχεία Στατιστικής ως μάθημα γενικής παοδείας για όλους