• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ' | 27 Νοεμβρίου 2009, 17:05

    Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΌΦΑΣΗ ΟΛΙΓΩΝ Σχετικά με τις μεταθέσεις και την προοπτική της παραμονής τριών ετών στην καινούργια οργανική. Μάλλον δεν σκέφτεστε καθόλου τον εκπαιδευτικό σαν εργαζόμενο αλλά ως δουλοπάροικο και κυρίως χωρίς προσωπική και κοινωνική ζωή. Δηλαδή σαν εκπαιδευτικοί, εκτός από επαγγελματική ζωή , έχουμε και προσωπική ζωή. Έχω διοριστεί πριν πέντε χρόνια ως εκπ. Φυσικής Αγωγής στην Μυτιλήνη και στο διάστημα των 9 μηνών που παρέμεινα εκεί ,στον άμεσο φιλικό κύκλο , χώρισαν τρία ζευγάρια , με οριστικό διαζύγιο. Εάν θέλετε να κάνετε αλλαγές στο σύστημα των μεταθέσεων θα πρέπει να ξεκινήσετε σταδιακά από τους διορισμούς μετά να ασχοληθείτε με τις μεταθέσεις και τέλος με τις αποσπάσεις. Δηλαδή πάντα το ορθό είναι να ξεκινάς από το «Α» και να καταλήγεις στο «Ω» και όχι ανάποδα. Το σίγουρο είναι ότι σαν εκπαιδευτικοί ο τόπος συμφερόντων μας (κατοικίας και καταγωγής) , κατά μεγάλο ποσοστό, είναι και ο τόπος που θέλουμε να μετατεθούμε και πουθενά αλλού. Οποιαδήποτε αλλαγή και αν πραγματοποιηθεί δεν πρέπει σε σχέση με το υπάρχον καθεστώς θα πρέπει να ισχύσει για τις μεταθέσεις του σχολικού έτους 2010-11 και όχι για το τρέχον σχολικό έτος , γιατί ήδη έχουμε κάνει όλοι οι εκπαιδευτικοί αιτήσεις μεταθέσεων σύμφωνα με όσα ισχύουν σήμερα. Για τις αποσπάσεις αναφέρθηκε κατά κόρων ,ότι δεν θα φεύγει κανένας από την οργανική του ,εάν δεν πάει αντικαταστάτης του. Αυτό είναι άτοπο γιατί όταν εσείς σαν Υπουργείο αποφασίζεται για τις αποσπάσεις, θα πρέπει να έχετε προνοήσει για την αντικατάσταση των εκπαιδευτικών που παίρνουν απόσπαση, όπου χρειάζεται. Το ζήτημα των ΜΔΣ, που παίρνουν οι εκπαιδευτικοί που είναι αποσπασμένοι σε γραφεία, συμφωνώ να λαμβάνουν τα μόρια της πλησιέστερης σχολικής μονάδας , αλλά 1. να μην εργάζονται 15 μέρες τα Χριστούγεννα , 15 μέρες το Πάσχα και 2 μήνες το καλοκαίρι, όπως όλοι οι εκπαιδευτικοί. Γεγονός που σημαίνει ότι τα Γραφεία θα διακόπτουν τις εργασίες τους. 2. Αν πάλι θέλετε να λειτουργούν τα γραφεία, θα πρέπει να αποζημιώνονται, οι αποσπασμένοι στα γραφεία, χρηματικά για υπερωριακή εργασία, γεγονός που το δικαιούνται , εργάζονται υπερωριακά για τα παραπάνω χρονικά διαστήματα και που σημαίνει επιπλέον κόστος για το κράτος. 3. Τέλος να παραμείνει το υπάρχον καθεστώς ( θεωρώ ότι είναι το ορθότερο), γιατί μόνο έτσι αποζημιώνονται αυτοί οι εκπαιδευτικοί για τις παραπάνω χρονικές περιόδους και σίγουρα να φαίνεται ότι έχουν υπηρετήσει την οργανική τους θέση. Σ’ αυτήν την περίπτωση θα μπορούσατε να θέσετε συγκεκριμένα ΜΔΣ για όσους αποσπώνται στα Γραφεία ( προτείνω 8 μόρια για την Α/θμια και 9 για την Β/θμια). Όσων αφορά για το εάν δουλεύουν οι εκπαιδευτικοί στα γραφεία καλό θα ήταν να ρωτήσετε τους προϊσταμένους των Γραφείων Εκπαίδευσης καθώς και τους προϊσταμένους του Υπουργείου που συνεργάζεστε πιο άμεσα. Οι αποσπάσεις στα γραφεία θα πρέπει να είναι τόσες όσες και οι ανάγκες για τις εργασίες των γραφείων , που είναι διαρκώς αυξανόμενες, και το γνωρίζετε αυτό σίγουρα, όπως και οι Περιφερειακές Δ/νσεις. Να γίνονται πάντα με την σύμφωνη γνώμη των Δ/ντων και προϊσταμένων των Γραφείων, για την σωστή συνεργασία Όσων αφορά τους Διορισμούς κατά σχολική μονάδα ή Δ/νση Α/θμιας-Β/θμιας θα ήταν το ορθότερο, αρκεί οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σήμερα να πάρουν μετάθεση στον τόπο συμφερόντων τους, που θα ορίζουν με δήλωσή τους, σε βάθος μίας τριετίας. Αυτό θα μπορούσατε να το διευθετήσετε με μια Νομοθετική ρύθμιση. Συμπερασματικά, μην προσπαθείτε να περάσετε οτιδήποτε χωρίς την σύμφωνη γνώμη των εκπαιδευτικών που είναι αυτοί που υλοποιούν το καθετί στην εκπαίδευση. Αυτοί που διαπαιδαγωγούν τα παιδιά, τη σημαντικότερη επένδυση ενός λαού. Έτσι τους θέτετε αντίπαλους σας, άθελα τους , στην υλοποίηση του έργου σας ,που είναι κοινό με εμάς τους εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί που είναι αμειβόμενοι, με μισθούς , μικρότερους συγκριτικά με πολλούς άλλους Δημοσίους υπαλλήλους , και σίγουρα κατά πολύ υποδεεστέρους από τον μέσο όρο των Ευρωπαίων συναδέλφων τους. Κόψτε την σπατάλη σε τόσες επιτροπές Διοργανώσεων Δραστηριοτήτων, που είναι στα πλαίσια των καθηκόντων των Διοργανωτικών Γραφείων , των Δ/ντών κάθε βαθμίδας. Δώστε χρήματα στην Εκπαίδευση με σωστή και μελετημένη Διαχείριση.