Θα πρότεινα μία καλύτερη οργάνωση των Ομάδων Προσανατολισμού. Προβλέπεται να υπάρξουν 4, από τις οποίες η "Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών" θα περιέχει 5 Τομείς, ενώ όλες οι άλλες θα περιέχουν 1 και μόνο Τομέα.
Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο ομαδοποιείτε άσχετους μεταξύ τους Τομείς. Το ότι τους αποκαλείτε "Τεχνολογικών Εφαρμογών", δε σημαίνει ότι είναι παρόμοιοι και ότι πρέπει να προσφέρουν τα ίδια μαθήματα στην Α' τάξη. Είναι 5 διακριτές επιστήμες. Προτείνω λοιπόν, η "Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών" να σπάσει σε 5 Ομάδες Προσανατολισμού: "Ομάδα Προσανατολισμού Πληροφορικής", "Ομάδα Προσανατολισμού Μηχανολογίας", "Ομάδα Προσανατολισμού Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού", "Ομάδα Προσανατολισμού Δομικών Έργων", "Ομάδα Προσανατολισμού Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων". Καθεμία από τις παραπάνω Ομάδες Προσανατολισμού θα περιλαμβάνει τον αντίστοιχο Τομέα και θα οδηγεί στις σχετικές Ειδικότητες.
Θα πρότεινα μία καλύτερη οργάνωση των Ομάδων Προσανατολισμού. Προβλέπεται να υπάρξουν 4, από τις οποίες η "Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών" θα περιέχει 5 Τομείς, ενώ όλες οι άλλες θα περιέχουν 1 και μόνο Τομέα. Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο ομαδοποιείτε άσχετους μεταξύ τους Τομείς. Το ότι τους αποκαλείτε "Τεχνολογικών Εφαρμογών", δε σημαίνει ότι είναι παρόμοιοι και ότι πρέπει να προσφέρουν τα ίδια μαθήματα στην Α' τάξη. Είναι 5 διακριτές επιστήμες. Προτείνω λοιπόν, η "Ομάδα Προσανατολισμού Τεχνολογικών Εφαρμογών" να σπάσει σε 5 Ομάδες Προσανατολισμού: "Ομάδα Προσανατολισμού Πληροφορικής", "Ομάδα Προσανατολισμού Μηχανολογίας", "Ομάδα Προσανατολισμού Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού", "Ομάδα Προσανατολισμού Δομικών Έργων", "Ομάδα Προσανατολισμού Περιβάλλοντος και Φυσικών Πόρων". Καθεμία από τις παραπάνω Ομάδες Προσανατολισμού θα περιλαμβάνει τον αντίστοιχο Τομέα και θα οδηγεί στις σχετικές Ειδικότητες.