Ο τρόπος υπολογισμού του βαθμού πρόσβασης του κ. Τσιρλή Μιχ. με βρίσκει πολύ σύμφωνο. «Έτρεξα» κάμποσα παραδείγματα με αυτόν τον τρόπο και δεν εντόπισα κάτι οφθαλμοφανώς στρεβλό. Μάλιστα, το γεγονός ότι σε κάθε περίπτωση του, οι βαθμοί των 3 τάξεων έχουν κάποια συνεισφορά στο Βαθμό Πρόσβασης το θεωρώ πολύ θετικό. Η προσαρμογή αυτή έχει κάποιες ομοιότητες με την προσαρμογή του προφορικού βαθμού που γίνεται στο ήδη υπάρχον σύστημα, αλλά έχει μικρότερο κίνδυνο να οδηγήσει σε πληθωριστικούς βαθμούς διότι οι βαθμοί των 3 τάξεων συμπεριλαμβάνουν γραπτές εξετάσεις και μάλιστα με τα μισά θέματα πανελλαδικώς καθοριζόμενα.
Ϊσως να χρειάζεται πχ μια τροποποίηση ο ΒΠΑ, δηλ αντί για 0,5-1-1,5 οι συντελεστές να ήταν 0,7-1-1,3 που έχουν παρόμοιες αναλογίες με τα 0,5-0,7-0,9 του Υπουργείου.
Ας κοιτάξουν καλά οι υπεύθυνοι τον τρόπο υπολογισμού του κ. Τσιρλή. Νομίζω αξίζει τον κόπο, γιατί ο προτεινόμενος από αυτούς τρόπος έχει πολλά κενά.
Ο τρόπος υπολογισμού του βαθμού πρόσβασης του κ. Τσιρλή Μιχ. με βρίσκει πολύ σύμφωνο. «Έτρεξα» κάμποσα παραδείγματα με αυτόν τον τρόπο και δεν εντόπισα κάτι οφθαλμοφανώς στρεβλό. Μάλιστα, το γεγονός ότι σε κάθε περίπτωση του, οι βαθμοί των 3 τάξεων έχουν κάποια συνεισφορά στο Βαθμό Πρόσβασης το θεωρώ πολύ θετικό. Η προσαρμογή αυτή έχει κάποιες ομοιότητες με την προσαρμογή του προφορικού βαθμού που γίνεται στο ήδη υπάρχον σύστημα, αλλά έχει μικρότερο κίνδυνο να οδηγήσει σε πληθωριστικούς βαθμούς διότι οι βαθμοί των 3 τάξεων συμπεριλαμβάνουν γραπτές εξετάσεις και μάλιστα με τα μισά θέματα πανελλαδικώς καθοριζόμενα. Ϊσως να χρειάζεται πχ μια τροποποίηση ο ΒΠΑ, δηλ αντί για 0,5-1-1,5 οι συντελεστές να ήταν 0,7-1-1,3 που έχουν παρόμοιες αναλογίες με τα 0,5-0,7-0,9 του Υπουργείου. Ας κοιτάξουν καλά οι υπεύθυνοι τον τρόπο υπολογισμού του κ. Τσιρλή. Νομίζω αξίζει τον κόπο, γιατί ο προτεινόμενος από αυτούς τρόπος έχει πολλά κενά.