• Σχόλιο του χρήστη 'mike' | 13 Αυγούστου 2013, 13:43

    ορισμένες απορίες-αλήθειες. μπήκα στο πανεπιστήμιο ως πρωτοδεσμίτης. η ύλη και το επίπεδο σπουδών συγκριτικά πολύ καλύτερο σε σχέση με αυτό που έχουμε τα τελευταία χρόνια. εν τούτοις ο αριθμός των εισακτέων έχει αυξηθεί κατακόρυφα.όποιος έπαιρνε απολυτήριο λυκείου ήταν απαραίτητα και φοιτητής. οι βαθμοί έχουν χάσει τη πραγματική τους αξία. η προαγωγή απο τάξη σε τάξη είναι δεδομένη. οι γονείς και τα παιδιά έχουν μια απατηλή εικόνα για το τι αξίζουν.τμήματα πανεπιστημιακά έχουν απαξιωθεί. κάποτε γινότανε λόγος για τη κατάργηση της βάσης του 10. και ρωτώ είναι δυνατόν κάποιος να μη μπορεί να βγάλει ουτε 10 αλλα να εισάγεται στη τριτοβάθμια εκπαίδευση???μήπως εξυπηρετούνται άλλα συμφέροντα??είναι δυνατόν τα παιδιά να διεκδικούν θέσεις ανεξάρτητα απο το γνωστικό τους αντικείμενο???ας μην αντιδρούμε σε κάθε αλλαγή μόνο κ μόνο επειδή κόβονται ώρες απο κάποιο συγκεκριμένο μάθημα και αυτό μόνο στη Γ λυκείου. συγκεκριμένα γενιές κ γενιές τελειώσαν το λύκειο και δε ξέρουν τι θα πει χημεία..και όμως να κάνουν ένα επάγγελμα τώρα που να σχετίζεται με την επιστήμη αυτή.κ ρωτώ απο τη στιγμή που αυτό είναι εφικτό...γιατί δεν μπορούν τα παιδιά να είναι σε θέση να εισάγονται σε τμήματα πληροφορικής αν διδάσκονται στο δημοτικό στο γυμνάσιο αλλά και στο λύκειο το μάθημα της πληροφορικής.επειδή δηλ. είναι επιλογής στη γ λυκείου κ όχι εξεταζόμενο????τόσα χρόνια με τις δέσμες βγάλαμε ανάξιους επιστήμονες?????