Τα τελευταία χρόνια σε τμήματα όπως το χημικό, τις γεωπονικές σχολες, το γεωλογικό, εισάγονταν μαθη΄τες χώρις να έχουν τισ στοιχειώδες γνώσεις Χημείας. Τότε εξετάζονταν στην πλήροφορική και όχι στην Χημεία. Τότε οι καθηγητες της πληροφορικής τηρούσαν "σιγήν ιχθύος". Θα πρέπει επιτέλους να αντικατασταθεί αυτή η αδικία και η Χημεία να πάρει τη θέση που της αρμόζει στο ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ισότιμό με τισ άλλες ΦΥΣΙΚΕΣ -ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ. Επίσης είναι ανεντιμό να ρίχνετε "μύδρους" για το μάθημα της Χημείας οτί είναι αχρηστο και ανούσιο προκειμένου να εξυπηρετήσετε τους σκοπους σας. Εξάλλου ΟΛΟΣ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΧΗΜΕΙΑ. Η Χημεία είναι απαραίτητη για τη ζωή τους.
Προτείνω για τα τμήματα σχετικά με υπολογιστές να δίνεται η πληροφορική (προγραμματισμός) ως ειδικό μαθήμα όπως οι ξένεσ γλώσσες στις ξενόγλωσσες φιλολογίες, το σχέδιο στην Αρχιτεκτινικη. έτσι οι μελλοντικοί φοιτητές θα έχουν τις απαραίτητες γνώσεις για να παρακολουθήσουν τη σχολή τους.
Τα τελευταία χρόνια σε τμήματα όπως το χημικό, τις γεωπονικές σχολες, το γεωλογικό, εισάγονταν μαθη΄τες χώρις να έχουν τισ στοιχειώδες γνώσεις Χημείας. Τότε εξετάζονταν στην πλήροφορική και όχι στην Χημεία. Τότε οι καθηγητες της πληροφορικής τηρούσαν "σιγήν ιχθύος". Θα πρέπει επιτέλους να αντικατασταθεί αυτή η αδικία και η Χημεία να πάρει τη θέση που της αρμόζει στο ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΊΟ ισότιμό με τισ άλλες ΦΥΣΙΚΕΣ -ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ. Επίσης είναι ανεντιμό να ρίχνετε "μύδρους" για το μάθημα της Χημείας οτί είναι αχρηστο και ανούσιο προκειμένου να εξυπηρετήσετε τους σκοπους σας. Εξάλλου ΟΛΟΣ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΧΗΜΕΙΑ. Η Χημεία είναι απαραίτητη για τη ζωή τους. Προτείνω για τα τμήματα σχετικά με υπολογιστές να δίνεται η πληροφορική (προγραμματισμός) ως ειδικό μαθήμα όπως οι ξένεσ γλώσσες στις ξενόγλωσσες φιλολογίες, το σχέδιο στην Αρχιτεκτινικη. έτσι οι μελλοντικοί φοιτητές θα έχουν τις απαραίτητες γνώσεις για να παρακολουθήσουν τη σχολή τους.