Ο Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών ΠΡΕΠΕΙ να ενταχθεί ΞΑΝΑ στα Επαγγελματικά Λύκεια.
Είναι ο μοναδικός που σχετίζεται με τον πολιτισμό της χώρας. Η Τέχνη και η Παιδεία αλληλοεξαρτώνται. Οι μαθητές με καλλιτεχνικές κλίσεις με ποιον τρόπο θα έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση; Μέσω του Γενικού Λυκείου; Και με ποιον τρόπο θα προετοιμάζονται για τα μαθήματα ειδικότητας που πρόκειται να εξεταστούν; Κάνοντας ιδιαίτερα; Η Τέχνη είναι δηλαδή μία πολυτέλεια; Πώς θα αποκτήσουν οι μαθητές το θεωρητικό υπόβαθρο που θα τους οδηγήσει στην απόφαση είτε να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα ΤΕΙ, είτε να κατευθυνθούν στην αγορά εργασίας; Το αποφασίζετε εσείς γι’ αυτούς; Αν όχι, τότε είναι άνιση η μεταχείριση των μαθητών, αφού άλλοι θα έχουν τη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών και άλλοι όχι. Επομένως ναι, το έχετε αποφασίσει εσείς και ελπίζω να αναγνωρίσετε γρήγορα το λάθος σας.
Επιπλέον, το νομοσχέδιο δείχνει την κατακρεούργηση του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών. Άλλη ειδικότητα την τοποθετείτε στην Πληροφορική, άλλη στους Δομικούς, άλλη στα ΣΕΚ, άλλη στα ΙΕΚ. Για παράδειγμα, ένας web designer ανήκει στον τομέα Πληροφορικής του ΕΠΑΛ, ένας τεχνίτης Γραφικών Τεχνών ανήκει στην Ομάδα Προσανατολισμού Εφαρμοσμένων Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών στις ΣΕΚ, ένας Τεχνικός Γραφίστας Εντύπου και Ηλεκτρονικών Μέσων στον Τομέα Πληροφορικής στα ΙΕΚ. Ένας Γραφίστας δηλαδή είτε είναι τεχνίτης (!!!) είτε ανήκει στον Τομέα Πληροφορικής (!!!). Αντίστοιχα παραδείγματα αφορούν όλες τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών που θέσατε σε διαθεσιμότητα. Μέσω του νομοσχεδίου απλά θέλετε να εξηγήσετε τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών.
Αν σας ενδιαφέρει η διαβούλευση σβήστε το νομοσχέδιο να το ξεκινήσουμε από την αρχή. Ο Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών ΠΡΕΠΕΙ να ενταχθεί ΞΑΝΑ στα Επαγγελματικά Λύκεια.
Ο Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών ΠΡΕΠΕΙ να ενταχθεί ΞΑΝΑ στα Επαγγελματικά Λύκεια. Είναι ο μοναδικός που σχετίζεται με τον πολιτισμό της χώρας. Η Τέχνη και η Παιδεία αλληλοεξαρτώνται. Οι μαθητές με καλλιτεχνικές κλίσεις με ποιον τρόπο θα έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση; Μέσω του Γενικού Λυκείου; Και με ποιον τρόπο θα προετοιμάζονται για τα μαθήματα ειδικότητας που πρόκειται να εξεταστούν; Κάνοντας ιδιαίτερα; Η Τέχνη είναι δηλαδή μία πολυτέλεια; Πώς θα αποκτήσουν οι μαθητές το θεωρητικό υπόβαθρο που θα τους οδηγήσει στην απόφαση είτε να συνεχίσουν τις σπουδές τους στα ΤΕΙ, είτε να κατευθυνθούν στην αγορά εργασίας; Το αποφασίζετε εσείς γι’ αυτούς; Αν όχι, τότε είναι άνιση η μεταχείριση των μαθητών, αφού άλλοι θα έχουν τη δυνατότητα πολλαπλών επιλογών και άλλοι όχι. Επομένως ναι, το έχετε αποφασίσει εσείς και ελπίζω να αναγνωρίσετε γρήγορα το λάθος σας. Επιπλέον, το νομοσχέδιο δείχνει την κατακρεούργηση του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών. Άλλη ειδικότητα την τοποθετείτε στην Πληροφορική, άλλη στους Δομικούς, άλλη στα ΣΕΚ, άλλη στα ΙΕΚ. Για παράδειγμα, ένας web designer ανήκει στον τομέα Πληροφορικής του ΕΠΑΛ, ένας τεχνίτης Γραφικών Τεχνών ανήκει στην Ομάδα Προσανατολισμού Εφαρμοσμένων Τεχνών και Καλλιτεχνικών Σπουδών στις ΣΕΚ, ένας Τεχνικός Γραφίστας Εντύπου και Ηλεκτρονικών Μέσων στον Τομέα Πληροφορικής στα ΙΕΚ. Ένας Γραφίστας δηλαδή είτε είναι τεχνίτης (!!!) είτε ανήκει στον Τομέα Πληροφορικής (!!!). Αντίστοιχα παραδείγματα αφορούν όλες τις ειδικότητες των εκπαιδευτικών που θέσατε σε διαθεσιμότητα. Μέσω του νομοσχεδίου απλά θέλετε να εξηγήσετε τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών. Αν σας ενδιαφέρει η διαβούλευση σβήστε το νομοσχέδιο να το ξεκινήσουμε από την αρχή. Ο Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών ΠΡΕΠΕΙ να ενταχθεί ΞΑΝΑ στα Επαγγελματικά Λύκεια.