Προτείνω να γίνουν οι εξής αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου:
Να υπάρχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε Χημεία, έξι (6) ωρών και ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ έξι (6) ωρών (για τα σχετικά τμήματα Πολυτεχνικών και Πληροφορικής και κάποιες άλλες Σχολές Θετικών Επιστημών)
Επίσης στη Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου να αντικατασταθεί η Φιλοσοφία με μάθημα ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Γιατί άραγε σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες ο Προγραμματισμός είναι βασικότατο μάθημα στο Λύκειο και εμείς γυρίζουμε στο Σύστημα των Δεσμών προ εικοσαετίας; Θέλει πολύ σκέψη για να καταλάβει κάποιος ότι η Χημεία για έναν φοιτητή Πληροφορικής, Πολυτεχνείου (Ηλεκτρολόγο, Μηχανολόγο κ.α.) ή για έναν Μαθηματικό, είναι εντελώς άχρηστη;
(Φτάσαμε στο 2013 και θεωρείτε (το Υπουργείο) την Πληροφορική μάθημα δεξιοτήτων στο word και στο excel. Η αλγοριθμική σκέψη δε μπορεί να αντικατασταθεί με κανένα άλλο μάθημα!!!)
Προτείνω να γίνουν οι εξής αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών του Λυκείου: Να υπάρχει δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε Χημεία, έξι (6) ωρών και ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Η/Υ έξι (6) ωρών (για τα σχετικά τμήματα Πολυτεχνικών και Πληροφορικής και κάποιες άλλες Σχολές Θετικών Επιστημών) Επίσης στη Β΄ Τάξη Γενικού Λυκείου να αντικατασταθεί η Φιλοσοφία με μάθημα ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. Γιατί άραγε σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες ο Προγραμματισμός είναι βασικότατο μάθημα στο Λύκειο και εμείς γυρίζουμε στο Σύστημα των Δεσμών προ εικοσαετίας; Θέλει πολύ σκέψη για να καταλάβει κάποιος ότι η Χημεία για έναν φοιτητή Πληροφορικής, Πολυτεχνείου (Ηλεκτρολόγο, Μηχανολόγο κ.α.) ή για έναν Μαθηματικό, είναι εντελώς άχρηστη; (Φτάσαμε στο 2013 και θεωρείτε (το Υπουργείο) την Πληροφορική μάθημα δεξιοτήτων στο word και στο excel. Η αλγοριθμική σκέψη δε μπορεί να αντικατασταθεί με κανένα άλλο μάθημα!!!)