Θα ήθελα να γράψω τα σχόλια μου για την 4η Ομάδα Προσανατολισμού Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων. Θεωρώ ότι τα προτεινόμενα μαθήματα 1. Ναυτική Τέχνη (2 ώρες), 2. Ναυτιλιακές Γνώσεις (2 ώρες), 3. Στοιχεία Μηχανών Πλοίου (2 ώρες), 4. Τεχνικό Σχέδιο (1 ώρα), 5. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Περιβάλλον Εργασίας- Ασφάλεια & Υγιεινή (2 ώρες), 6. Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (4 ώρες) ΔΕΝ καλύπτουν επαρκώς το μέρος (πεδίο) των ναυτιλιακών Χερσαίων δραστηριοτήτων, όπως ενδεικτικά: • Τροφοδοσίας πλοίων – Εξοπλισμός (καύσιμα, διατροφή), • Στελέχους Ναυτιλιακών επιχειρήσεων, • Ναυτικού Πράκτορα (shipping agent) • Ναύλωση ς πλοίων (Εκτίμηση ναύλων & Επισταλιών) (Charterer – Laytime calculation) - Ναυλομεσίτη (chartering broker) • Ναυτασφάλισης • Φορτωτή (shipper) / Εκφορτωτή • Διαχειριστή (operator) • Επάνδρωση πλοίων • Ρυμούλκηση • Αρμοδιότητες Νηογνώμονα • Ειδικού ή βοηθού για μελέτη ναυλοδεικτών ξηρού ή υγρού φορτίου (π.χ. Baltic Freight Index – BFI-, Baltic Dry Index – BDI-, Baltic Supramax Index – BSI-, Baltic Panamax Index – BPI-, Baltic Capesize Index – BCI, Baltic International Tander Routes – BITR-, κ.λπ.) • Ειδικού ή βοηθού για την σύνταξη εγγράφων (π.χ. έκδοση επιστολής ετοιμότητας προς φόρτωση / εκφόρτωση, κ.λπ.) Επιπλέον των ανωτέρω θα μπορούσαν να ενταχθούν στο πεδίο των Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων και άλλα, όπως: • Ειδικός ή βοηθός ή επόπτης σε Διαλυτήρια πλοίων • Ελεγκτές κυκλοφορίας πλοίων • Ενοικιάσεις σκαφών και ειδών αναψυχής • Ειδικός (ξεναγός) σε Ενυδρεία και Μουσεία θάλασσας • Ειδικός ή βοηθός σε Εταιρείες περιβαλλοντικών μελετών σε παράκτιες περιοχές, ποτάμια, λίμνες, κ.ά. • Ειδικός ή βοηθός σε Εταιρείες εκμετάλλευσης υποθαλάσσιων ορυκτών πόρων • Βοηθός σε Εργαστήρια ελέγχου ποιότητας νερών σε περιοχές κολύμβησης • Ειδικός ή βοηθός σε μονάδες Αφαλάτωσης • Εκπαιδευτής θαλάσσιων αθλημάτων • Ναυαγοσώστες • Προπονητές θαλασσίων σπορ • Ειδικός σε θαλάσσιο καταδυτικό τουρισμό • Έρευνα στη χρήση θαλάσσιων ειδών στην κοσμετολογία, φαρμακολογία, βιοχημεία, βιολογία • Διάσωση σε ναυτικά ατυχήματα • Χειριστής μηχανημάτων Τηλε-ιατρικής σε πλωτά μέσα, κ.λπ. Τα ανωτέρω θα μπορούσαν να ανατεθούν σε εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ09.13 (Ναυτιλιακοί Οικονομολόγοι), σε συνεργασία με επιστήμονες άλλων πεδίων (Ιατρικής - Νοσηλευτικής – Βιολογίας - Περιβαλλοντολόγων) Με εκτίμηση Ν.Θ. ΠΕ09.13 Ναυτιλιακός Οικονομολόγος / Υπό διαθεσιμότητα εκπαιδευτικός του Τομέα Υγείας – Πρόνοιας / MSc.
Θα ήθελα να γράψω τα σχόλια μου για την 4η Ομάδα Προσανατολισμού Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων. Θεωρώ ότι τα προτεινόμενα μαθήματα 1. Ναυτική Τέχνη (2 ώρες), 2. Ναυτιλιακές Γνώσεις (2 ώρες), 3. Στοιχεία Μηχανών Πλοίου (2 ώρες), 4. Τεχνικό Σχέδιο (1 ώρα), 5. Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός – Περιβάλλον Εργασίας- Ασφάλεια & Υγιεινή (2 ώρες), 6. Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (4 ώρες) ΔΕΝ καλύπτουν επαρκώς το μέρος (πεδίο) των ναυτιλιακών Χερσαίων δραστηριοτήτων, όπως ενδεικτικά: • Τροφοδοσίας πλοίων – Εξοπλισμός (καύσιμα, διατροφή), • Στελέχους Ναυτιλιακών επιχειρήσεων, • Ναυτικού Πράκτορα (shipping agent) • Ναύλωση ς πλοίων (Εκτίμηση ναύλων & Επισταλιών) (Charterer – Laytime calculation) - Ναυλομεσίτη (chartering broker) • Ναυτασφάλισης • Φορτωτή (shipper) / Εκφορτωτή • Διαχειριστή (operator) • Επάνδρωση πλοίων • Ρυμούλκηση • Αρμοδιότητες Νηογνώμονα • Ειδικού ή βοηθού για μελέτη ναυλοδεικτών ξηρού ή υγρού φορτίου (π.χ. Baltic Freight Index – BFI-, Baltic Dry Index – BDI-, Baltic Supramax Index – BSI-, Baltic Panamax Index – BPI-, Baltic Capesize Index – BCI, Baltic International Tander Routes – BITR-, κ.λπ.) • Ειδικού ή βοηθού για την σύνταξη εγγράφων (π.χ. έκδοση επιστολής ετοιμότητας προς φόρτωση / εκφόρτωση, κ.λπ.) Επιπλέον των ανωτέρω θα μπορούσαν να ενταχθούν στο πεδίο των Ναυτιλιακών Επαγγελμάτων και άλλα, όπως: • Ειδικός ή βοηθός ή επόπτης σε Διαλυτήρια πλοίων • Ελεγκτές κυκλοφορίας πλοίων • Ενοικιάσεις σκαφών και ειδών αναψυχής • Ειδικός (ξεναγός) σε Ενυδρεία και Μουσεία θάλασσας • Ειδικός ή βοηθός σε Εταιρείες περιβαλλοντικών μελετών σε παράκτιες περιοχές, ποτάμια, λίμνες, κ.ά. • Ειδικός ή βοηθός σε Εταιρείες εκμετάλλευσης υποθαλάσσιων ορυκτών πόρων • Βοηθός σε Εργαστήρια ελέγχου ποιότητας νερών σε περιοχές κολύμβησης • Ειδικός ή βοηθός σε μονάδες Αφαλάτωσης • Εκπαιδευτής θαλάσσιων αθλημάτων • Ναυαγοσώστες • Προπονητές θαλασσίων σπορ • Ειδικός σε θαλάσσιο καταδυτικό τουρισμό • Έρευνα στη χρήση θαλάσσιων ειδών στην κοσμετολογία, φαρμακολογία, βιοχημεία, βιολογία • Διάσωση σε ναυτικά ατυχήματα • Χειριστής μηχανημάτων Τηλε-ιατρικής σε πλωτά μέσα, κ.λπ. Τα ανωτέρω θα μπορούσαν να ανατεθούν σε εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ09.13 (Ναυτιλιακοί Οικονομολόγοι), σε συνεργασία με επιστήμονες άλλων πεδίων (Ιατρικής - Νοσηλευτικής – Βιολογίας - Περιβαλλοντολόγων) Με εκτίμηση Ν.Θ. ΠΕ09.13 Ναυτιλιακός Οικονομολόγος / Υπό διαθεσιμότητα εκπαιδευτικός του Τομέα Υγείας – Πρόνοιας / MSc.