Από ότι διαφαίνεται οι σχεδιαστές του σχεδίου Νόμου έχουν πλήρη άγνοια σχετικά με την Επιστήμη των Υπολογιστών.
Το ερώτημα είναι γιατί ο σύγχρονος μαθητής στο Γενικό Λύκειο πρέπει να στερηθεί ένα από τα πιο αναλυτικής σκέψης μαθήματα, όπως είναι η Αλγοριθμική σκέψη;
Αν ο σχεδιαστής ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ, πρέπει και ο μαθητής ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΕΙ;
Ελπίζω να διορθωθεί η γνωσιακή αυτή υστέρηση.
Από ότι διαφαίνεται οι σχεδιαστές του σχεδίου Νόμου έχουν πλήρη άγνοια σχετικά με την Επιστήμη των Υπολογιστών. Το ερώτημα είναι γιατί ο σύγχρονος μαθητής στο Γενικό Λύκειο πρέπει να στερηθεί ένα από τα πιο αναλυτικής σκέψης μαθήματα, όπως είναι η Αλγοριθμική σκέψη; Αν ο σχεδιαστής ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ, πρέπει και ο μαθητής ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΕΙ; Ελπίζω να διορθωθεί η γνωσιακή αυτή υστέρηση.