Απαραδεκτη η εξαφανιση της πληροφορικης στο λυκειο στο ˊνεοˊ ψηφιακο σχολειο. Ολη η προσπαθεια που εγινε τα 9 προηγουμενα χρονια παει χαμενη. Δεν ειναι μονο η αλγοριθμικη σκεψη που στις ηλικιες αυτές πρεπει να ακονιστει ως ενα εργαλειο αναπτυξης σκεψης και λυση προβληματων αλλά και το γεγονος οτι οι εφηβοι ζουν σ ˊ ενα ψηφιακο κοσμο των οποιων τις διαστασεις ουτε που τις υποψιαζοσαστε! ! Γνωριζοναι ερωτευονται ανταλλάσουν μοιραζονται ενημερωνονται αγοραζουν βλεπουν και διαβαζουν μέσα απο το διαδικτυο. Ειναι απαραιτητο στα 3αυτα χρονια να υπαρχει και το μαθημα της πληροφορικης και ως οδηγος ενος ψηφιακου πολιτη. Και οχι,αυτο δεν μπορει να σταματησει στο γυμνασιο γιατι οι υπηρεσιες του διαδικτυου ειναι δυναμικες και χρονο με τον χρονο αλλαζουν, δημιουργουνται νεες, με νεες παγιδες ,νεες απαιτησεισ και νεους τροπους συμπεροφορας.
Η πληροφοφικη ειναι απαραιτητη στους νεους μας απο οποια σκοπια και να το δεις, αυτο που παει να γινει ειναι εγκλημα!!!!
Απαραδεκτη η εξαφανιση της πληροφορικης στο λυκειο στο ˊνεοˊ ψηφιακο σχολειο. Ολη η προσπαθεια που εγινε τα 9 προηγουμενα χρονια παει χαμενη. Δεν ειναι μονο η αλγοριθμικη σκεψη που στις ηλικιες αυτές πρεπει να ακονιστει ως ενα εργαλειο αναπτυξης σκεψης και λυση προβληματων αλλά και το γεγονος οτι οι εφηβοι ζουν σ ˊ ενα ψηφιακο κοσμο των οποιων τις διαστασεις ουτε που τις υποψιαζοσαστε! ! Γνωριζοναι ερωτευονται ανταλλάσουν μοιραζονται ενημερωνονται αγοραζουν βλεπουν και διαβαζουν μέσα απο το διαδικτυο. Ειναι απαραιτητο στα 3αυτα χρονια να υπαρχει και το μαθημα της πληροφορικης και ως οδηγος ενος ψηφιακου πολιτη. Και οχι,αυτο δεν μπορει να σταματησει στο γυμνασιο γιατι οι υπηρεσιες του διαδικτυου ειναι δυναμικες και χρονο με τον χρονο αλλαζουν, δημιουργουνται νεες, με νεες παγιδες ,νεες απαιτησεισ και νεους τροπους συμπεροφορας. Η πληροφοφικη ειναι απαραιτητη στους νεους μας απο οποια σκοπια και να το δεις, αυτο που παει να γινει ειναι εγκλημα!!!!