Διαβούλευση λοιπόν,
Πραγματικά μετά από μια ώρα που πέρασα διαβάζοντας τα σχόλια όλων δεν μπορώ να βρω πλέον κάτι για να συμπληρώσω σε όσα έχουν ειπωθεί για την απουσία της πληροφορικής από το Λύκειο.
Επίσης μετά από ωρών έρευνας στο διαδίκτυο δεν μπόρεσα να βρω ένα "πολιτισμένο" κράτος στο οποίο η πληροφορική να απουσιάζει από την εκπαίδευση σε οποιοδήποτε βαθμίδα εκπαίδευσης.
Προφανώς το Ελληνικό σύστημα έχει καταφέρει να εφεύρει το δικό του εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο η γνώση της πληροφορικής ως επιστήμη και όχι ως χειρισμός του υπολογιστή, έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Γυμνάσιο.
Πραγματικά δεν μπορώ να διανοηθώ ότι μετά την διαβούλευση δεν θα έχει γίνει η διορθωτική αυτή ρύθμιση που να επαναφέρει τα κατάλληλα μαθήματα πληροφορικής στο Λύκειο.
Βέβαια αν είναι για "μαθητικούς" λόγους η ρύθμιση αυτή, δηλαδή λιγότεροι εκπαιδευτικοί πληροφορικής τότε το καταλαβαίνω. Αλλά να έχει το θάρρος ο κάθε νομοθέτης να αναφέρει τους λόγους της ρύθμισης έτσι ώστε να αναλαμβάνει και τις ευθύνες για τις επιλογές του.
Διαβούλευση λοιπόν, Πραγματικά μετά από μια ώρα που πέρασα διαβάζοντας τα σχόλια όλων δεν μπορώ να βρω πλέον κάτι για να συμπληρώσω σε όσα έχουν ειπωθεί για την απουσία της πληροφορικής από το Λύκειο. Επίσης μετά από ωρών έρευνας στο διαδίκτυο δεν μπόρεσα να βρω ένα "πολιτισμένο" κράτος στο οποίο η πληροφορική να απουσιάζει από την εκπαίδευση σε οποιοδήποτε βαθμίδα εκπαίδευσης. Προφανώς το Ελληνικό σύστημα έχει καταφέρει να εφεύρει το δικό του εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο η γνώση της πληροφορικής ως επιστήμη και όχι ως χειρισμός του υπολογιστή, έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Γυμνάσιο. Πραγματικά δεν μπορώ να διανοηθώ ότι μετά την διαβούλευση δεν θα έχει γίνει η διορθωτική αυτή ρύθμιση που να επαναφέρει τα κατάλληλα μαθήματα πληροφορικής στο Λύκειο. Βέβαια αν είναι για "μαθητικούς" λόγους η ρύθμιση αυτή, δηλαδή λιγότεροι εκπαιδευτικοί πληροφορικής τότε το καταλαβαίνω. Αλλά να έχει το θάρρος ο κάθε νομοθέτης να αναφέρει τους λόγους της ρύθμισης έτσι ώστε να αναλαμβάνει και τις ευθύνες για τις επιλογές του.