• Σχόλιο του χρήστη 'Χαρουλα Εκπαιδευτικος' | 13 Αυγούστου 2013, 15:12

    Αφού υπάρχει ομάδα προσανατολισμου Οικονομικών-Κονωνικων-Πολιτικών επιστημών στη Γ τάξη,είναι απολύτως λογικό κ δίκαιο μορφωτικά για το μαθητή, να προστεθεί η ομαδα αυτή κ στη Β τάξη.Με την ίδια λογικη(;) να αφαιρεθεί κάποια από τις ομάδες προσανατολισμου από τη Β τάξη κ να εμφανιστεί ξαφνικά στη Γ τάξη.Αρα για να μην αιφνιδιάζεται ο μαθητής στη Γ τάξη με την εμφάνιση μιας νέας ομάδας μαθημάτων προσανατολισμου,πρέπει να προστεθεί στη Β τάξη, συμπληρωματικά με τις υπόλοιπες.Εξαλλου ο σκοπός του ΝΕΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ όπως διατυπώνεται στο νομοσχέδιο είναι η καλλιέργεια του υπευθύνου αυριανού πολίτη κ σήμερα μαθητή.Η καλλιέργεια κ η υπευθυνότητα για το αύριο, δεν πρέπει να αφήνει περιθώρια για αιφνιδιασμό στο σημερα.Να δημιουργηθεί λοιπόν στη Β τάξη ομαδα προσανατολισμου Οικονομικών-Κοινωνικών-Πολιτικών Σπουδών στη Β τάξη με μαθήματα :Οικονομία 3 ώρες κ Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών 2 ώρες.Σε τελική ανάλυση αυτό το επιστημονικό πεδίο όπως με το προς διαβούλευση νομοσχέδιο αναδιατασεται θα περιέχει 95 σχολές εκ των οποίων το 86 τοις 100 περίπου είναι Οικονομικές ενώ στις υπόλοιπες διδάσκονται κ οικονομικού περιεχομένου γνωστικά αντικείμενα ως βασικά μαθηματα.Εν κατακλείδι,η διαβούλευση αυτό το νόημα κ σκοπό έχει:δηλαδή να ληφθεί υπόψη η τάση της κοινωνικής βούλησης κ να γίνουν οι οποίες προσαρμογές κ βελτιώσεις απαιτούνται, ώστε το ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ να ικανοποιεί τις ανάγκες που ευαγγελίζεται ώστε να πείσει Μαθητές,Γονείς,Εκπαιδευτικοί να το υπηρετήσουν αποτελεσματικα