Από τη στιγμή που αποτελεί προϋπόθεση για το απολυτήριο γενικού λυκείου ο βαθμός 10 στα μαθηματικά πρέπει να διδάσκεται ως μάθημα γενικής παιδείας.
Θα πρέπει η βιολογία να ενωθεί με την χημεία ώστε να διδάσκονται βιοχημεία όλοι οι μαθητές. Διαφορετικά δύσκολα θα δημιουργείτε τμήμα βιολογίας καθώς οι μαθητές θα είναι αναγκασμένοι να επιλέξουν βιολογία μόνο για επιστήμες υγείας σε αντίθεση με τα μαθηματικά.
Μάθημα πληροφορικής θα πρέπει να υπάρχει στο πρόγραμμα γενικής παιδείας σε κάθε τάξη του λυκείου είναι πολύ χρήσιμο για το μέλλον των μαθητών σε αντίθεση με την φιλοσοφία και την λογοτεχνία.
Από τη στιγμή που αποτελεί προϋπόθεση για το απολυτήριο γενικού λυκείου ο βαθμός 10 στα μαθηματικά πρέπει να διδάσκεται ως μάθημα γενικής παιδείας. Θα πρέπει η βιολογία να ενωθεί με την χημεία ώστε να διδάσκονται βιοχημεία όλοι οι μαθητές. Διαφορετικά δύσκολα θα δημιουργείτε τμήμα βιολογίας καθώς οι μαθητές θα είναι αναγκασμένοι να επιλέξουν βιολογία μόνο για επιστήμες υγείας σε αντίθεση με τα μαθηματικά. Μάθημα πληροφορικής θα πρέπει να υπάρχει στο πρόγραμμα γενικής παιδείας σε κάθε τάξη του λυκείου είναι πολύ χρήσιμο για το μέλλον των μαθητών σε αντίθεση με την φιλοσοφία και την λογοτεχνία.