Για την πληροφορικήϕο λόγος :
A) Καταρχήν είναι προς τη θετική κατεύθυνση το γεγονός ότι στην Α' λυκείου το μάθημα της πληροφορικής συν-υπολογίζεται επιτέλους στον μέσο όρο
Β) Το μάθημα της πληροφορικής θα έπρεπε να είναι γενικής παιδείας και μάλιστα με διαφορετικά αντικείμενα σε κάθε τάξη ενός σύγχρονου σχολείου που στόχο του έχει να δώσει όσο γίνεται περισσότερα ετόδια στο νέο ευρωπαίο πολίτη του αύριο
Γ) Θεωρώ αναγκαία και επιτακτική την προσθήκη μιας δυνατότητας για τον μαθητή της Γ' λυκείου να μπορεί να επιλέξει ως μάθημα διδασκαλίας (και εξέτασης) την Ανάπτυξη Εϕαρμογών έναντι της Χημείας. Τουλάχιστον για τον μαθητή που ενδιαφέρεται να εισαχθεί σε μία από τις πολυάριθμες σχολές πληροφορικής ή και άλλων θετικής κατεύθυνσης..
Δ) Όταν :
" Σκοποί του Γενικού Λυκείου είναι ιδίως : .....
β) Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών ...
η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων,
θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και
ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας."
Δεν μπορώ να φανταστώ πώς μπορούν να επιτευγχθούν οι στόχοι αυτοί όταν απουσιάζει από το σύγχρονο (;) λύκειο η επιστήμη της πληροφορικής!!!
Ζητώ συγνώμη για τις εκτενείς σκέψεις και ελπίζω έστω και την ύστατη στιγμή να μην μας απογοητεύσετε...
Για την πληροφορικήϕο λόγος : A) Καταρχήν είναι προς τη θετική κατεύθυνση το γεγονός ότι στην Α' λυκείου το μάθημα της πληροφορικής συν-υπολογίζεται επιτέλους στον μέσο όρο Β) Το μάθημα της πληροφορικής θα έπρεπε να είναι γενικής παιδείας και μάλιστα με διαφορετικά αντικείμενα σε κάθε τάξη ενός σύγχρονου σχολείου που στόχο του έχει να δώσει όσο γίνεται περισσότερα ετόδια στο νέο ευρωπαίο πολίτη του αύριο Γ) Θεωρώ αναγκαία και επιτακτική την προσθήκη μιας δυνατότητας για τον μαθητή της Γ' λυκείου να μπορεί να επιλέξει ως μάθημα διδασκαλίας (και εξέτασης) την Ανάπτυξη Εϕαρμογών έναντι της Χημείας. Τουλάχιστον για τον μαθητή που ενδιαφέρεται να εισαχθεί σε μία από τις πολυάριθμες σχολές πληροφορικής ή και άλλων θετικής κατεύθυνσης.. Δ) Όταν : " Σκοποί του Γενικού Λυκείου είναι ιδίως : ..... β) Η προαγωγή της κριτικής σκέψης, της πρωτοβουλίας, της δημιουργικότητας και των ικανοτήτων των μαθητών ... η) Η ανάπτυξη δεξιοτήτων εφαρμογής της γνώσης και επίλυσης προβλημάτων, θ) Η καλλιέργεια της ικανότητας κάθε ατόμου για κριτική προσέγγιση και αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνιών και ι) Η καλλιέργεια δεξιοτήτων που θα διευκολύνουν την πρόσβαση των μαθητών στην αγορά εργασίας." Δεν μπορώ να φανταστώ πώς μπορούν να επιτευγχθούν οι στόχοι αυτοί όταν απουσιάζει από το σύγχρονο (;) λύκειο η επιστήμη της πληροφορικής!!! Ζητώ συγνώμη για τις εκτενείς σκέψεις και ελπίζω έστω και την ύστατη στιγμή να μην μας απογοητεύσετε...