Το νέο Λύκειο κινείται προς την θετική κατεύθυνση.
Η "επιστήμη" της πληροφορικής όπως αρέσκονται να την αποκαλούν οι πληροφορικάριοι είναι μια δεξιότητα και τίποτα παραπάνω. Σίγουρα όχι επιστήμη όπως καθορίζεται η επιστήμη.
'Ηταν υπερβολική η παρουσία της στο Λύκειο.
Καλώς καταργείται, μιας και δεν αποτελεί βασική και προαπαιτούμενη γνώση για καμιά αλλη επιστήμη ή γενικά για κάποιο γνωστικό αντικείμενο, παρά μόνο δεξιότητα.
Υπερβολικές είναι και οι ώρες για τη Χημεία και τη Βιολογία παρότι είναι βασικές επιστήμες. Ειδικά για τη βιολογία πιστεύω ότι απλώς αντικαθιστά στο πρόγραμμα τις ώρες των μαθηματικών και γιαυτο είναι οσες και των μαθηματικών εναλλακτικά.
Οι ώρες των Αγγλικών είναι η ώρα του παιδιού, κανείς δεν μάθαινε αγγλικά ας καταργηθούν πλήρως στην Β και Γ Λυκείου. Και η δεύτερη ξένη γλώσσα -έλεος πια με τις γλώσσες- στο γυμνάσιο δεν καταλαβαινετε ότι ειναι άχρηστες; Ας γίνουν τουλάχιστον επιλογής.
Το μάθημα της Ιστορίας-παπαγαλίας, αλήθεια τι εξυπηρετεί; Θυμάμαι που ήταν προς κατάργηση, τελικά παραμένει δυστυχώς και ταλαιπωρεί.
Για τα θρησκευτικά τί να πει κανείς. Πρέπει να είναι ένα από τα μαθήματα επιλογής και τίποτα παραπάνω.
Το νέο Λύκειο κινείται προς την θετική κατεύθυνση. Η "επιστήμη" της πληροφορικής όπως αρέσκονται να την αποκαλούν οι πληροφορικάριοι είναι μια δεξιότητα και τίποτα παραπάνω. Σίγουρα όχι επιστήμη όπως καθορίζεται η επιστήμη. 'Ηταν υπερβολική η παρουσία της στο Λύκειο. Καλώς καταργείται, μιας και δεν αποτελεί βασική και προαπαιτούμενη γνώση για καμιά αλλη επιστήμη ή γενικά για κάποιο γνωστικό αντικείμενο, παρά μόνο δεξιότητα. Υπερβολικές είναι και οι ώρες για τη Χημεία και τη Βιολογία παρότι είναι βασικές επιστήμες. Ειδικά για τη βιολογία πιστεύω ότι απλώς αντικαθιστά στο πρόγραμμα τις ώρες των μαθηματικών και γιαυτο είναι οσες και των μαθηματικών εναλλακτικά. Οι ώρες των Αγγλικών είναι η ώρα του παιδιού, κανείς δεν μάθαινε αγγλικά ας καταργηθούν πλήρως στην Β και Γ Λυκείου. Και η δεύτερη ξένη γλώσσα -έλεος πια με τις γλώσσες- στο γυμνάσιο δεν καταλαβαινετε ότι ειναι άχρηστες; Ας γίνουν τουλάχιστον επιλογής. Το μάθημα της Ιστορίας-παπαγαλίας, αλήθεια τι εξυπηρετεί; Θυμάμαι που ήταν προς κατάργηση, τελικά παραμένει δυστυχώς και ταλαιπωρεί. Για τα θρησκευτικά τί να πει κανείς. Πρέπει να είναι ένα από τα μαθήματα επιλογής και τίποτα παραπάνω.