Για το γνωστικό αντικείμενο της Βιολογίας του Ανθρώπου: στην Ελλάδα σύμφωνα με την υπ' αριθμ. 1180 τ. Β/26 2008 ΦΕΚ και υπ' αριθμ. 79216/Δ2/182008 κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Παιδείας & Θρησκευμάτων η Βιολογία Ανθρώπου (= Ανατομία + Φυσιολογία ανθρώπου) περιλαμβάνεται στην εξεταστέα ύλη της Βιολογίας για το γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ Βιολόγων (αποτελεί γνωστικό / διδακτικό αντικείμενο για τους Βιολόγους). Ειδικότερα, στην ύλη και στο αντικείμενο της Βιολογίας Ανθρώπου περιλαμβάνονται τα εξής :«...1. Δομή και λειτουργία τωνοργανικών συστημάτων (νευρικό, αισθητηρίων οργάνων, ερειστικό, πεπτικό κτλ.), 2. Λεμφικό σύστημα – Άμυνα του ανθρώπινου οργανισμού (ειδική και μη ειδική), 3. Ομοιόσταση, παράγοντες που επηρεάζουν την ομαλήλειτουργία των οργανικών συστημάτων...». Η δομή /λειτουργία, οι παράγοντες που επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και η ομοιόσταση/ισοζύγιο της ενέργειας αποτελούν αντικείμενο της Βιολογίας Ανθρώπου(ΥΠΕΠΘ, 2008). Επίσης, η διατροφή του Ανθρώπου περιλαμβάνεται ως ενότητα στην ύλη της Βιολογίας για το Διεθνές Απολυτήριο (International Baccalaureate, ΙΒ) μαζί με τις συναφείς ενότητες: Φυσιολογία της άσκησης, Κύτταρα και ενέργεια, Βιομόρια, Γενετική,Ομοιόσταση, Ανθρώπινη υγεία και Φυσιολογία (OSC Revision Guides for the ΙΒ Diploma, 2008).
Κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα (ως προς την ύλη) για τους υποψηφίους σχολών ΑΕΙ/ΤΕΙ συναφών με τις βιοεπιστήμες.
Τα σχόλια του κυρίου Καψάλη και των συναδέλφων αναφορικά με την αλλαγή του όρου "Επιστήμες Υγείας" σε " Επιστήμες Ζωής και Υγείας " και τη δυνατότητα επιλογής του μαθήματος από υποψηφίους για σχολές συναφείς με τις Βιοεπιστήμες με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.
Για το γνωστικό αντικείμενο της Βιολογίας του Ανθρώπου: στην Ελλάδα σύμφωνα με την υπ' αριθμ. 1180 τ. Β/26 2008 ΦΕΚ και υπ' αριθμ. 79216/Δ2/182008 κοινή υπουργική απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών και Παιδείας & Θρησκευμάτων η Βιολογία Ανθρώπου (= Ανατομία + Φυσιολογία ανθρώπου) περιλαμβάνεται στην εξεταστέα ύλη της Βιολογίας για το γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ Βιολόγων (αποτελεί γνωστικό / διδακτικό αντικείμενο για τους Βιολόγους). Ειδικότερα, στην ύλη και στο αντικείμενο της Βιολογίας Ανθρώπου περιλαμβάνονται τα εξής :«...1. Δομή και λειτουργία τωνοργανικών συστημάτων (νευρικό, αισθητηρίων οργάνων, ερειστικό, πεπτικό κτλ.), 2. Λεμφικό σύστημα – Άμυνα του ανθρώπινου οργανισμού (ειδική και μη ειδική), 3. Ομοιόσταση, παράγοντες που επηρεάζουν την ομαλήλειτουργία των οργανικών συστημάτων...». Η δομή /λειτουργία, οι παράγοντες που επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος και η ομοιόσταση/ισοζύγιο της ενέργειας αποτελούν αντικείμενο της Βιολογίας Ανθρώπου(ΥΠΕΠΘ, 2008). Επίσης, η διατροφή του Ανθρώπου περιλαμβάνεται ως ενότητα στην ύλη της Βιολογίας για το Διεθνές Απολυτήριο (International Baccalaureate, ΙΒ) μαζί με τις συναφείς ενότητες: Φυσιολογία της άσκησης, Κύτταρα και ενέργεια, Βιομόρια, Γενετική,Ομοιόσταση, Ανθρώπινη υγεία και Φυσιολογία (OSC Revision Guides for the ΙΒ Diploma, 2008). Κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα (ως προς την ύλη) για τους υποψηφίους σχολών ΑΕΙ/ΤΕΙ συναφών με τις βιοεπιστήμες. Τα σχόλια του κυρίου Καψάλη και των συναδέλφων αναφορικά με την αλλαγή του όρου "Επιστήμες Υγείας" σε " Επιστήμες Ζωής και Υγείας " και τη δυνατότητα επιλογής του μαθήματος από υποψηφίους για σχολές συναφείς με τις Βιοεπιστήμες με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.