Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Ανθή Αποστολίδου | 27 Νοεμβρίου 2009, 17:22
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα υπουργέ εργάζομαι για τρίτη χρονιά φέτος ως αναπληρώτρια καθηγήτρια ΠΕ04.01. Το Μάρτιο συμπληρώνω τους πολυπόθητους 24 μήνες προυπηρεσίας και έχω και τρεις επιτυχίες σε συνεχόμενους ΑΣΕΠ για τους οποίους διάβαζα ξενυχτώντας. Στους δύο μάλιστα από αυτούς η βαθμολογία μου ήταν ελάχιστα μικρότερη από τον τελεταίο διοριστέο, γεγονός, βέβαια, που με βοήθησε να προσληφθώ ως αναπληρώτρια. Είμαι μητέρα 3 παιδιών και ήλπιζα από τη νέα σχολική χρονιά να διοριστώ (εφόσον πληρώ τις απαιτήσεις του διορισμού με 24-μηνο) και να μπει επιτέλους η ζωή η δική μου αλλά και της οικογένειάς μου σε μία τάξη. Περιμένω λοιπόν μία απάντηση, αν το 24-μηνο θα συνεχίσει να ισχύει και αν όλοι εμείς που δοκιμάσαμε, όχι μία αλλά περισσότερες φορές, την τύχη και τις γνώσεις μας στον ΑΣΕΠ θα δούμε τις προσπάθειές μας να αποδίδουν. Συμφωνώ με τη λογική της επιτυχίας στον ΑΣΕΠ αλλά θα πρέπει και η όποια προυπηρεσία να λαμβάνεται υπόψη. Πρέπει να ισχύουν κοινοί κανόνες για όλους, ώστε να μη μετράνε οι "γνωριμίες" του καθενός.