Δεν θα συμφωνήσω με τον "13 Αυγούστου 2013, 09:21 | Μηχανικός"
Δεν προκύπτει από κανένα αναλυτικό πρόγραμμα - πρόγραμμα σχολής ότι ένας απόφοιτος ΠΕ20 δεν κατέχει τις θεωρητικές γνώσεις που πρέπει να περάσει στους μαθητές του.
Με την λογική του θα μπορούσε να υπήρχε και η αντιπρόταση στα εργαστήρια να διδάσκουν κατά προτεραιότητα πτυχιούχοι ΠΕ20 μιας και βάση τα προγράμματα των σχολών τους κατέχουν αυτή τη γνώση περισσότερο από τους πτυχιούχους ΠΕ19. Εκτός και αν ο "Μηχανικός" βολεύεται και με τα εργαστήρια αν είναι να μην βγει υπεράριθμος.
Δεν θα συμφωνήσω με τον "13 Αυγούστου 2013, 09:21 | Μηχανικός" Δεν προκύπτει από κανένα αναλυτικό πρόγραμμα - πρόγραμμα σχολής ότι ένας απόφοιτος ΠΕ20 δεν κατέχει τις θεωρητικές γνώσεις που πρέπει να περάσει στους μαθητές του. Με την λογική του θα μπορούσε να υπήρχε και η αντιπρόταση στα εργαστήρια να διδάσκουν κατά προτεραιότητα πτυχιούχοι ΠΕ20 μιας και βάση τα προγράμματα των σχολών τους κατέχουν αυτή τη γνώση περισσότερο από τους πτυχιούχους ΠΕ19. Εκτός και αν ο "Μηχανικός" βολεύεται και με τα εργαστήρια αν είναι να μην βγει υπεράριθμος.