Πληροφορικη vs Χημεια ; Δεν υπαρχει !
Μια απο τις παθογενειες του τελευταιου συστηματος εισαγωγης στην τριτοβαθμια εκπαιδευση ηταν η απουσια χημικων γνωσεων του μεγαλυτερου μερους των εισακτεων φοιτητων. Οι μαθητες της Τεχνολογικης κατευθυνσης, απο την Α' Λυκειου εγκατελειπαν το μαθημα της χημειας αφου δεν ηταν κριτηριο για την εισαγωγη τους στα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Τις συνεπειες αυτης της κραυγαλεας ελλειψης τις πληρωναν καθε χρονο 160 τμηματα της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης οπου η χημεια ηταν ειτε προαπαιτουμενο μαθημα ειτε καθ'αυτο αντικειμενο μελετης.
Η χημεια δεν ειναι απλα μαθημα. Ειναι ΒΑΣΙΚΗ επιστημη για πολλες αλλες.
Δεν νοειται φοιτητης τμηματος Γεωπονιας, Τεχνολογιας Τροφιμων, Περιβαλλοντος, Γεωλογος, Επιστημης Υλικων, Βιολογος (για να αναφερουμε μερικα μονο απο τα 160 τμηματα) που να μην εχει βασικες γνωσεις λυκειακου επιπεδου στη χημεια. Ειναι ΑΔΥΝΑΤΗ η παρακολουθηση πανεπιστημιακων μαθηματων !!!
Θα γνωριζετε βεβαια τα διαβηματα σχολων και συγκλητων για αυτη την εξοφθαλμη υποβαθμιση που ειχε υποστει το μαθημα της χημειας. Εδω θα σας καταθεσω την προσωπικη μου μαρτυρια. Ειμαι χημικος, φροντιστης, και σας δηλωνω δημοσια οτι εχω κανει παρα πολλα ιδιαιτερα μαθηματα σε φοιτητες τετοιων σχολων, υποψηφιους απο την τεχνολογικη κατευθυνση. Εαν σας αρεσει αυτο, σας δηλωνω οτι για μενα ειναι αρκετα προσοδοφορο. Σκεφτειτε τουλαχιστον την καταντια σοβαρων πανεπιστημιακων ιδρυματων τα οποια αναγκαζονται Οκτωβριο μηνα να κανουν φροντιστηριακα μαθηματα σε πρωην μαθητες τεχνολογικης με σκοπο να καταφερουν να μπουν στα αμφιθεατρα και να μπορεσουν να παρακολουθησουν τα κανονικα μαθηματα !!! Μιλαμε για αναγκη λυκειακων χημικων γνωσεων σε 160 τμηματα !!!
Με λυπη διαβασα τα ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ σχολια συναδελφων της πληροφορικης οι οποιοι διαμαρτυρονται για την απουσια του μαθηματος τους,(λογικο), βαλλοντας ομως εναντιον της χημειας... Συμφωνω κι εγω μαζι τους οτι το μαθημα της Πληροφορικης ειναι απαραιτητη γνωση. Γι' αυτο και πρεπει να υπαρχει ως μαθημα γενικης παιδειας. Η Πληροφορικη δεν ειναι βασικη επιστημη ομως. Ειναι απαραιτητο εργαλειο καθε μερα για ολους μας. Τα χρονια που διδασκεται, απο το δημοτικο, ειναι αρκετα για να μας εκπαιδευσει ολους. Τι να κανουμε ομως, η γνωση αλγοριθμων δεν ειναι απαραιτητη για την εισαγωγη σε ΑΕΙ-ΤΕΙ...Καθε τμημα διδασκει ευκολα την πληροφορικη που εκεινο κρινει οτι χρειαζονται οι φοιτητες του... Γιατι με τη λογικη του "οι υπολογιστες ειναι παντου" , θα επρεπε να την εξεταζονται και οι υποψηφιοι Αρχαιολογοι, Νομικοι κλπ ...
Εαν δουμε λοιπον περα απο το στενο μας συμφερον , δεν υπαρχει συγκριση χημειας- πληροφορικης.
Επειδη εχω κανει καταχρηση του χωρου, δεν θα συνεχισω.
Ευχομαι στο υπουργειο να μην υποκυψει σε συντεχνιακες πιεσεις και να ορισει τελικα τη χημεια ως βασικο μαθημα εισαγωγης, οπως πετυχημενα γινονταν πολλες προηγουμενες δεκαετιες. Αλλοστε αυτο ζητουν και τα περισσοτερα πανεπιστημιακα ιδρυματα.
Ευχαριστω.
Πληροφορικη vs Χημεια ; Δεν υπαρχει ! Μια απο τις παθογενειες του τελευταιου συστηματος εισαγωγης στην τριτοβαθμια εκπαιδευση ηταν η απουσια χημικων γνωσεων του μεγαλυτερου μερους των εισακτεων φοιτητων. Οι μαθητες της Τεχνολογικης κατευθυνσης, απο την Α' Λυκειου εγκατελειπαν το μαθημα της χημειας αφου δεν ηταν κριτηριο για την εισαγωγη τους στα ΑΕΙ-ΤΕΙ. Τις συνεπειες αυτης της κραυγαλεας ελλειψης τις πληρωναν καθε χρονο 160 τμηματα της τριτοβαθμιας εκπαιδευσης οπου η χημεια ηταν ειτε προαπαιτουμενο μαθημα ειτε καθ'αυτο αντικειμενο μελετης. Η χημεια δεν ειναι απλα μαθημα. Ειναι ΒΑΣΙΚΗ επιστημη για πολλες αλλες. Δεν νοειται φοιτητης τμηματος Γεωπονιας, Τεχνολογιας Τροφιμων, Περιβαλλοντος, Γεωλογος, Επιστημης Υλικων, Βιολογος (για να αναφερουμε μερικα μονο απο τα 160 τμηματα) που να μην εχει βασικες γνωσεις λυκειακου επιπεδου στη χημεια. Ειναι ΑΔΥΝΑΤΗ η παρακολουθηση πανεπιστημιακων μαθηματων !!! Θα γνωριζετε βεβαια τα διαβηματα σχολων και συγκλητων για αυτη την εξοφθαλμη υποβαθμιση που ειχε υποστει το μαθημα της χημειας. Εδω θα σας καταθεσω την προσωπικη μου μαρτυρια. Ειμαι χημικος, φροντιστης, και σας δηλωνω δημοσια οτι εχω κανει παρα πολλα ιδιαιτερα μαθηματα σε φοιτητες τετοιων σχολων, υποψηφιους απο την τεχνολογικη κατευθυνση. Εαν σας αρεσει αυτο, σας δηλωνω οτι για μενα ειναι αρκετα προσοδοφορο. Σκεφτειτε τουλαχιστον την καταντια σοβαρων πανεπιστημιακων ιδρυματων τα οποια αναγκαζονται Οκτωβριο μηνα να κανουν φροντιστηριακα μαθηματα σε πρωην μαθητες τεχνολογικης με σκοπο να καταφερουν να μπουν στα αμφιθεατρα και να μπορεσουν να παρακολουθησουν τα κανονικα μαθηματα !!! Μιλαμε για αναγκη λυκειακων χημικων γνωσεων σε 160 τμηματα !!! Με λυπη διαβασα τα ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΑ σχολια συναδελφων της πληροφορικης οι οποιοι διαμαρτυρονται για την απουσια του μαθηματος τους,(λογικο), βαλλοντας ομως εναντιον της χημειας... Συμφωνω κι εγω μαζι τους οτι το μαθημα της Πληροφορικης ειναι απαραιτητη γνωση. Γι' αυτο και πρεπει να υπαρχει ως μαθημα γενικης παιδειας. Η Πληροφορικη δεν ειναι βασικη επιστημη ομως. Ειναι απαραιτητο εργαλειο καθε μερα για ολους μας. Τα χρονια που διδασκεται, απο το δημοτικο, ειναι αρκετα για να μας εκπαιδευσει ολους. Τι να κανουμε ομως, η γνωση αλγοριθμων δεν ειναι απαραιτητη για την εισαγωγη σε ΑΕΙ-ΤΕΙ...Καθε τμημα διδασκει ευκολα την πληροφορικη που εκεινο κρινει οτι χρειαζονται οι φοιτητες του... Γιατι με τη λογικη του "οι υπολογιστες ειναι παντου" , θα επρεπε να την εξεταζονται και οι υποψηφιοι Αρχαιολογοι, Νομικοι κλπ ... Εαν δουμε λοιπον περα απο το στενο μας συμφερον , δεν υπαρχει συγκριση χημειας- πληροφορικης. Επειδη εχω κανει καταχρηση του χωρου, δεν θα συνεχισω. Ευχομαι στο υπουργειο να μην υποκυψει σε συντεχνιακες πιεσεις και να ορισει τελικα τη χημεια ως βασικο μαθημα εισαγωγης, οπως πετυχημενα γινονταν πολλες προηγουμενες δεκαετιες. Αλλοστε αυτο ζητουν και τα περισσοτερα πανεπιστημιακα ιδρυματα. Ευχαριστω.