Σε σχέση με τον εξοβελιμό της Πληροφορικής από το δημόσιο σχολείο θα ήθελα να παραθέσω το ακόλουθο report (http://www.informatics-europe.org/images/documents/informatics-education-europe-report.pdf), στο οποίο αποτυπώνεται η έλλειψη της διδασκαλίας της πληροφορικής ως επιστήμης (informatics) και όχι ως ψηφιακή εγγραμματοσύνη (digital literacy). Νωρίς - νωρίς στο report επισημαίνεται το γεγονός ότι μόνη της η digital literacy (δλδ η εκμάθηση των εργαλείως της πληροφορικής) οδηγεί σε δημιουργία καταναλωτών της IT, ενώ η γνώση της πληροφορικής ως επιστήμη δημιουργεί τις προϋποθέσεις σε ένα κράτος (ένα σύνολο) να διαδραματίσει ρόλο ως σημαντικός παίκτης στο συγκεκριμένο χώρο.
Καλό θα είναι η ηγεσία του υπουργείου και οι υπευθυνοι κατάρτισης των προγραμμάτων σπουδών να ξανασκεφτούν το ρόλο της πληροφορικής στις σύγχρονες κοινωνίες και στο σύγχρονο σχολείο.
Σε σχέση με τον εξοβελιμό της Πληροφορικής από το δημόσιο σχολείο θα ήθελα να παραθέσω το ακόλουθο report (http://www.informatics-europe.org/images/documents/informatics-education-europe-report.pdf), στο οποίο αποτυπώνεται η έλλειψη της διδασκαλίας της πληροφορικής ως επιστήμης (informatics) και όχι ως ψηφιακή εγγραμματοσύνη (digital literacy). Νωρίς - νωρίς στο report επισημαίνεται το γεγονός ότι μόνη της η digital literacy (δλδ η εκμάθηση των εργαλείως της πληροφορικής) οδηγεί σε δημιουργία καταναλωτών της IT, ενώ η γνώση της πληροφορικής ως επιστήμη δημιουργεί τις προϋποθέσεις σε ένα κράτος (ένα σύνολο) να διαδραματίσει ρόλο ως σημαντικός παίκτης στο συγκεκριμένο χώρο. Καλό θα είναι η ηγεσία του υπουργείου και οι υπευθυνοι κατάρτισης των προγραμμάτων σπουδών να ξανασκεφτούν το ρόλο της πληροφορικής στις σύγχρονες κοινωνίες και στο σύγχρονο σχολείο.