• Σχόλιο του χρήστη 'Ανδρέας Αθανιτης' | 13 Αυγούστου 2013, 15:47

    Σε σχέση με τον εξοβελιμό της Πληροφορικής από το δημόσιο σχολείο θα ήθελα να παραθέσω το ακόλουθο report (http://www.informatics-europe.org/images/documents/informatics-education-europe-report.pdf), στο οποίο αποτυπώνεται η έλλειψη της διδασκαλίας της πληροφορικής ως επιστήμης (informatics) και όχι ως ψηφιακή εγγραμματοσύνη (digital literacy). Νωρίς - νωρίς στο report επισημαίνεται το γεγονός ότι μόνη της η digital literacy (δλδ η εκμάθηση των εργαλείως της πληροφορικής) οδηγεί σε δημιουργία καταναλωτών της IT, ενώ η γνώση της πληροφορικής ως επιστήμη δημιουργεί τις προϋποθέσεις σε ένα κράτος (ένα σύνολο) να διαδραματίσει ρόλο ως σημαντικός παίκτης στο συγκεκριμένο χώρο. Καλό θα είναι η ηγεσία του υπουργείου και οι υπευθυνοι κατάρτισης των προγραμμάτων σπουδών να ξανασκεφτούν το ρόλο της πληροφορικής στις σύγχρονες κοινωνίες και στο σύγχρονο σχολείο.