(1) Σωστή η μείωση των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων. Να υπάρχει εμβάθυνση και όχι ολίγον ανακάτεμα από όλα.
(2) ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η μη ύπαρξη μαθήματος ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ στη Γ Λυκείου.
Υπάρχουν δεκάδες τμήματα πληροφορικής. Το μάθημα Προγραμματισμός υπάρχει σε όλα τα τμήματα θετικών Επιστημών. Γιατί να εξεταστούν τα παιδιά Χημεία, αν θέλουν να σπουδάσουν Πληροφορική, Μαθηματικά, Πολιτικών Μηχανικών, Ηλεκτρονικής, Αυτοματισμού, …;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ στη Γ ΛΥΚΕΙΟΥ
(3) Να μην μετράει ο βαθμός των μαθημάτων Α, Β, Γ Λυκείου για να περάσει κάποιος σε Πανεπιστήμιο/ΤΕΙ. Θα κυνηγάνε όλοι το 20 σε κάθε μάθημα και θα στραφούν ακόμη περισσότερο σε φροντιστήρια και στα ιδιωτικά σχολεία.
(4) 8 ώρες Βιολογία και 11 ώρες Αρχαία στη Γ Λυκείου τι θα κάνουν τα παιδιά; Που θα βρεθούν οι εκπ/κοι αντίστοιχων ειδικοτήτων;
Με 5-6 ώρες ανά μάθημα στη Γ Λυκείου θα καλυπτόταν άνετα η ύλη και οι ασκήσεις και θα χτυπηθούν και τα φροντιστήρια.
(1) Σωστή η μείωση των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων. Να υπάρχει εμβάθυνση και όχι ολίγον ανακάτεμα από όλα. (2) ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η μη ύπαρξη μαθήματος ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ στη Γ Λυκείου. Υπάρχουν δεκάδες τμήματα πληροφορικής. Το μάθημα Προγραμματισμός υπάρχει σε όλα τα τμήματα θετικών Επιστημών. Γιατί να εξεταστούν τα παιδιά Χημεία, αν θέλουν να σπουδάσουν Πληροφορική, Μαθηματικά, Πολιτικών Μηχανικών, Ηλεκτρονικής, Αυτοματισμού, …; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ στη Γ ΛΥΚΕΙΟΥ (3) Να μην μετράει ο βαθμός των μαθημάτων Α, Β, Γ Λυκείου για να περάσει κάποιος σε Πανεπιστήμιο/ΤΕΙ. Θα κυνηγάνε όλοι το 20 σε κάθε μάθημα και θα στραφούν ακόμη περισσότερο σε φροντιστήρια και στα ιδιωτικά σχολεία. (4) 8 ώρες Βιολογία και 11 ώρες Αρχαία στη Γ Λυκείου τι θα κάνουν τα παιδιά; Που θα βρεθούν οι εκπ/κοι αντίστοιχων ειδικοτήτων; Με 5-6 ώρες ανά μάθημα στη Γ Λυκείου θα καλυπτόταν άνετα η ύλη και οι ασκήσεις και θα χτυπηθούν και τα φροντιστήρια.