• Σχόλιο του χρήστη 'Constantinos' | 13 Αυγούστου 2013, 16:14

    Θα πρέπει επιτέλους να γίνει κατανοητό ότι η Πληροφορική ως σχολικό μάθημα δεν αφορά μόνο το χειρισμό του η/υ. Οι δεξιότητες και ο χειρισμός του λογισμικού και του υλικού του υπολογιστή αφορούν κυρίως τις μικρότερες ηλικίες 6-15 (και όχι μόνο), όπου το παιδί ακόμη δε μπορεί να συλλάβει αφηρημένες έννοιες. Όταν στις ηλικίες των 16-19 στερείται την πληροφορική τότε πως διδάσκεται πληροφορική; Δεν θα ορίσω με τη ασχολείται η επιστήμη της Πληροφορικής γιατί δεν χωράει σε αυτό το μικρό κουτί, αλλά θα υπενθυμίσω ότι πλέον έχει γίνει το δεξί χέρι του ανθρώπινου νου σε όλες σχεδόν τις επιστήμες. Ο μαθητής θα πρέπει να γνωρίζει όχι μόνο το μέσο με το οποίο θα οργανώσει και θα διαχειριστεί την πληροφορία, αλλά και τον ΤΡΟΠΟ με τον οποίο θα το κάνει. Η αλγοριθμική ως ευρύτερη έννοια είναι που προάγει και βελτιώνει την ποιότητα μιας οργανωμένης ενέργειας του ανθρώπου. Δεν θα πω άλλα, απλά θα παραθέσω δειγματοληπτικά ορισμένες αναπτυγμένες χώρες που έχουν πληροφορική στο πρόγραμμα σπουδών τους από την ηλικία των 6-7 μέχρι την ηλικία των 19, και μάλιστα υποχρεωτικά μεταξύ 16-19. Φυνλανδία Ιταλία Ιαπωνία Ηνωμένες Πολιτείες (Μασαχουσέτη) Μαυροβούνιο Καναδά (Οντάριο) Σερβία Σινγκαπούρη * Η πηγή αυτής της συγκριτικής μελέτης είναι από μια έρευνα του 2011 από το National Foundation of Education Research της Αγγλίας.