• Σχόλιο του χρήστη 'Σάββας Αργυρού' | 13 Αυγούστου 2013, 16:50

    Η απορία μου είναι αν διαβάζει κάποιος στο υπουργείο τα σχόλια τα οποία αναρτώνται σε αυτόν τον ιστότοπο και άρα αν έχει νόημα όλο αυτό. Δεύτερον γιατί να μπει το 2ωρο της πληροφορικής στην Α Λυκείου; Για να δικαιολογείται μισός πληροφορικός με 2x2 ώρες πληρ + 2x2 ώρες ερευνητικής εργασίας (= 8 με 10 ώρες) και τις υπόλοιπες να τον τρέχουν με τον Νεστορα,ιστοσελίδα,τεχνική υποστήριξη,προσφορές,ημερίδες γι ασφαλές διαδίκτυο κτλ;;; Και δεν θα διδάσκει κάτι σχετικό με τον προγραμματισμό και θα "τρέχει" για να καλύψει το ωράριο του. Καλύτερα βγάλτε αυτό το δίωρο να δούμε και ποιος θα ασχολείται με όλα τα παραπάνω. Φυσικά για τους μαθητές και τους γονείς δεν υπάρχει καμία ανησυχία, από ότι βλέπω και από τα σχόλια (καλό θα ήταν να διαβάζαμε στατιστικά από κάποιον για το πόσοι γονείς και μαθητές έγραψαν σχόλιο/α). Αρκεί ένα smartphone και ένα laptop και τα παιδιά μαθαίνουν μόνα τους πως να προγραμματίζουν τον υπολογιστή και το κινητό, πως να προστατεύονται από τους κινδύνους του διαδικτύου, πως να δημιουργούν ένα βιογραφικό και πολλά άλλα. Η πρόταση μου είναι σε ύφος ανάλογο της σοβαρότητας που αντιμετωπίζει το υπουργείο και μίας μερίδας γονέων εμάς τους εκπαιδευτικούς. Όλα γίνονται για να δείξουμε 5000 μετακινήσεις στην πρωτοβάθμια και 2000 σε άλλους φορείς. Δεν θα εκλπαγώ αν σε 5 χρόνια χρειαστεί πάλι να δείξουμε μετακινήσεις και ξαναπάμε πίσω στο λύκειο από την πρωτοβάθμια. Αυτή δυστυχώς είναι η χώρα που γεννηθήκαμε...