Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη voylan | 27 Νοεμβρίου 2009, 17:43
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
40 ΧΡΟΝΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ......ΕΧΩ ΔΕΙ !!!!!!! Προτάσεις από έναν ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟ εκπαιδευτικό που επί 35 χρόνια περίμενε αλλαγές στην ΠΑΙΔΕΊΑ και μόνο απαγοήτευση εισέπραξε . ΓΙ ΑΥΤΟ Κ. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ !Συντοπίτισσα αγαπητή !! 1..Αφού σκέφτεστε αλλαγές και στα ΑΕΙ φροντίστε να ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ο αριθμός των εισακτέων στις Καθηγητικές σχολές ,Παιδαγωγικές -Δασκάλων, Νηπιαγωγών - Με έναν πιο ορθολογικό τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ το πρόβλημα θα λυθεί.Είναι μάταιο να προσπαθεί το κράτος να αποκαταστήσει ΄τις στρατιές των πτυχιούχων .Το ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ της χώρας ,με κάποιες αποκλίσεις, είναι γνωστό ,και χρειάζεται να εναρμονιστούμε με τις ανάγκες του . ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ πτυχία ,έξοδα ,κόποι και αγωνίες τόσων χρόνων; ΠΡΟΣΟΧΗ όμως στους "εισαγόμενους " πτυχιούχους από γειτονες χώρες!!!! ΤΩΡΑ 1ΟΝ Το ήδη ισχύον ταλαιπωρημένο και ' χιλιομπαλωμένο' σύστημα προσλήψεων ας διατηρηθεί για κάποιο εύλογο διάστημα, ώστε να μην πληρώσουν τις αλλαγές πάλι οι άτυχοι εκπαιδευτικοί που διαθέτουν κάποια ΜΟΡΙΑ είτε από ΑΣΕΠ ,είτε από προϋπηρεσία . Να μην κλείσουν οι πίνακες τον Ιούλιο του 2010 ,!! 2ΟΝ ΜΙΑ ΕΠΙΤΥΧΊΑ ΣΤΟ ΑΣΕΠ είναι αρκετή, και πρέπει να ακολουθεί τον εκπαιδευτικό σε βάθος χρόνου.Μόνο για βελτίωση της βαθμολογίας να παίρνει μέρος σε επόμενους διαγωνισμούς. (βλ.test Δεξιοτήτων) 3ΟΝ Να ΑΥΞΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΤΕΟΙ !!!Αφού υπάρχουν χιλιάδες οργανικά κενά κάθε χρόνο, γιατί να μην καλύπτονται από μόνιμο προσωπικό; Αυτό δεν επιβάλλει το συμφέρον των μαθητών και η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων ; Οι επιτυχόντες αλλά ' μη διοριστέοι 'στο ΑΣΕΠ είναι χιλιάδες .. ας τα επανδρώνουν έγκαιρα . 40Ν Να τηρηθεί ονόμος για την Υποχρεωτική ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ Εκπαίδευση και να λειτουργήσουν σωστά επανδρωμένα ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ . (Ηβάση της εκπαίδευσης ξεκινάει από αυτά ) Επίσης το ΟΛΟΗΜΕΡΟ σχολείο ,σε όλες τις βαθμίδες, γιατί έχει ξεχαστεί; 4ΟΝ Χρειάζεται περισσότερη προσοχή στις προσλήψεις αναπληρωτών για ΣΜΕΑ . Καλύπτουν τις ανάγκες ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, ημιμαθείς και άσχετοι, εκπαιδευμένοι σε ακριβοπληρωμένα σεμινάρια 400 ωρών .Πως θα βοηθηθούν άτομα τυφλά ή κωφά ,όταν ο εκπαιδευτής τους δεν διαθέτει γνώσεις γραφής BRAILLE ή γνώσεις ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ; 5ΟΝ Να αναθεωρηθείη ευνοιοκρατία των ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ! Το κράτος Πρόνοιας ας τους φροντίσει με γενναία επιδόματα . ΤΕΛΟΣ Είναι βέβαιο πως κανένας 'καρεκλάτος' δε θα ιδρώσει ακούγοντας τις κραυγές τόσων νέων -των παιδιών μας- !! ΟΜΩΣ η Δ-ι-α-β-ο-ύ-λ-ε-υ-σ-η θα αποτελέσει το βήμα για να εκθέσουν τις αγωνίες τους και να βεβαιωθούν πως δεν είναι μόνοι στον αγώνα για τα δίκαια αιτήματά τους .. ΥΓ, ΑΣΕ που μερικοί εκτονώνονται και δε θα εκραγούν σπάζοντας βιτρίνες και κεφάλια ...... ΕΝΑΣ ΑΠΟΜΑΧΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΖΑΝΗ ...ΑΣΣΣΣ!!!!!!!