είμαι εκ/κος ΠΕ11. ο κάθε συνάδελφος κάνει προτάσεις υπερασπιζόμενος την ανάγκη ύπαρξης του μαθήματος της ειδικότητας του,αυτό είναι θεμιτό αλλά δεν αγγίζει την ουσία των προβλημάτων.να γνωρίζουν οι διοικούντες το υπουργείο ότι εξαφανίζοντας ώρες και μαθήματα δε βελτιώνουν την εκ/ση,ούτε στοιβάζοντας 27 μαθητές σε κάθε τάξη.είμαι σε λύκειο πολλοί μαθητές δηλώνουν στρατιωτικές σχολές,αστυνομία,ΤΕΦΑΑ,λιμενικό απαντήστε μου παρακαλώ πως τεκμηριώνεται επιστημονικά η αύξηση της επίδοσης στις αθλητικές δοκιμασίες με μία[1]ώρα την εβδομάδα Φ.Α.αντί να δώσει το υπουργείο τη δυνατότητα στους μαθητές να ασχοληθούν και να βελτιωθούν με τη Φ.Α αλλά καιεπιπλέον ώρες εκτός κανονικού προγράμματος τις μειώνει.ο σκοπός σας κύριοι δεν είναι βελτιώσετε τη παρεχόμενη εκ/ση ,δυστυχώς για όλους μας.κάντε test στα παιδιά να δείτε πόσο πίσω είναι σε όλους τους δείκτες φυσικής κατάστασης[δύναμη,ταχύτητα,αεροβίωση,ελαστικότητα].λέτε ψέματα χρησιμοποιείτε σαν άλλοθι το διάλογο υποβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο την ήδη ανάπηρη εκ/ση,υπάρχουν πολλά που πρέπει να διορθωθούν ,εσείς δε διορθώνετε αλλά καταστρέφετε.έχω 31 χρόνια στα σχολεία μόνος μου τα έκανα όλα[λύκειο γαστούνης]μπείτε στο σαιτ να δείτε.λυπάμαι πολύ αλλά να με κοροιδεψετε δε μπορείτε,να ξέρετε ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΔΕ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΡΕΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ11[ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ].
είμαι εκ/κος ΠΕ11. ο κάθε συνάδελφος κάνει προτάσεις υπερασπιζόμενος την ανάγκη ύπαρξης του μαθήματος της ειδικότητας του,αυτό είναι θεμιτό αλλά δεν αγγίζει την ουσία των προβλημάτων.να γνωρίζουν οι διοικούντες το υπουργείο ότι εξαφανίζοντας ώρες και μαθήματα δε βελτιώνουν την εκ/ση,ούτε στοιβάζοντας 27 μαθητές σε κάθε τάξη.είμαι σε λύκειο πολλοί μαθητές δηλώνουν στρατιωτικές σχολές,αστυνομία,ΤΕΦΑΑ,λιμενικό απαντήστε μου παρακαλώ πως τεκμηριώνεται επιστημονικά η αύξηση της επίδοσης στις αθλητικές δοκιμασίες με μία[1]ώρα την εβδομάδα Φ.Α.αντί να δώσει το υπουργείο τη δυνατότητα στους μαθητές να ασχοληθούν και να βελτιωθούν με τη Φ.Α αλλά καιεπιπλέον ώρες εκτός κανονικού προγράμματος τις μειώνει.ο σκοπός σας κύριοι δεν είναι βελτιώσετε τη παρεχόμενη εκ/ση ,δυστυχώς για όλους μας.κάντε test στα παιδιά να δείτε πόσο πίσω είναι σε όλους τους δείκτες φυσικής κατάστασης[δύναμη,ταχύτητα,αεροβίωση,ελαστικότητα].λέτε ψέματα χρησιμοποιείτε σαν άλλοθι το διάλογο υποβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο την ήδη ανάπηρη εκ/ση,υπάρχουν πολλά που πρέπει να διορθωθούν ,εσείς δε διορθώνετε αλλά καταστρέφετε.έχω 31 χρόνια στα σχολεία μόνος μου τα έκανα όλα[λύκειο γαστούνης]μπείτε στο σαιτ να δείτε.λυπάμαι πολύ αλλά να με κοροιδεψετε δε μπορείτε,να ξέρετε ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΔΕ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΡΕΤΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΕ11[ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ].