Ειδικά για τις στρατιωτικές σχολές (ΑΣΕΙ) προτείνω το Ε.Π.Ε. - ΑΣΕΙ να περιλαμβάνει τα εξής:
I. Νεοελληνική Γλώσσα,
II. Μαθηματικά,
III. Φυσική και
IV. Ιστορία
Ο στρατιωτικός πρέπει να λειτουργεί πρωτίστως ως ηγέτης μιας ομάδας ανθρώπων ενώ παράλληλα να είναι και χρήστης της σύγχρονης τεχνολογίας σε όλες τις μορφές (ηλεκτρονικά , μηχανολογία κλπ). Με τα Μαθηματικά και την Φυσική αποκτά την γνώση των θετικών επιστημών για να ανταπεξέλθει στο δύσκολο τεχνικό κομμάτι της ειδικότητας του, με την Γλώσσα καλλιεργεί το πνεύμα (στον προφορικό και γραπτό λόγο) ενώ με την Ιστορία δημιουργεί τις βάσεις για την ανάπτυξη κριτικής σκέψης που θα τον βοηθήσουν στην λήψη μελλοντικών αποφάσεων. Η Χημεία που εξετάζονταν παλαιά είναι εξειδικευμένη γνώση και το κέρδος απ’ την ενασχόληση μ’ αυτήν είναι απειροελάχιστο σε σύγκριση με την ανάπτυξη σκέψης που προσφέρει η ανάλυση ιστορικών συμβάντων και κατ’ επέκταση, με βάση τον συσχετισμό δυνάμεων, στην κατανόηση και επίλυση σύγχρονων προβλημάτων.
Ειδικά για τις στρατιωτικές σχολές (ΑΣΕΙ) προτείνω το Ε.Π.Ε. - ΑΣΕΙ να περιλαμβάνει τα εξής: I. Νεοελληνική Γλώσσα, II. Μαθηματικά, III. Φυσική και IV. Ιστορία Ο στρατιωτικός πρέπει να λειτουργεί πρωτίστως ως ηγέτης μιας ομάδας ανθρώπων ενώ παράλληλα να είναι και χρήστης της σύγχρονης τεχνολογίας σε όλες τις μορφές (ηλεκτρονικά , μηχανολογία κλπ). Με τα Μαθηματικά και την Φυσική αποκτά την γνώση των θετικών επιστημών για να ανταπεξέλθει στο δύσκολο τεχνικό κομμάτι της ειδικότητας του, με την Γλώσσα καλλιεργεί το πνεύμα (στον προφορικό και γραπτό λόγο) ενώ με την Ιστορία δημιουργεί τις βάσεις για την ανάπτυξη κριτικής σκέψης που θα τον βοηθήσουν στην λήψη μελλοντικών αποφάσεων. Η Χημεία που εξετάζονταν παλαιά είναι εξειδικευμένη γνώση και το κέρδος απ’ την ενασχόληση μ’ αυτήν είναι απειροελάχιστο σε σύγκριση με την ανάπτυξη σκέψης που προσφέρει η ανάλυση ιστορικών συμβάντων και κατ’ επέκταση, με βάση τον συσχετισμό δυνάμεων, στην κατανόηση και επίλυση σύγχρονων προβλημάτων.