.... μα είναι δυνατόν... επιστήμονες - εκπαιδευτικοί να "συγκρίνουν" επιστήμες. Οι πληροφορικάριοι υπέρ της πληροφορικής , οι Χημικοί υπερ της Χημείας , οι Βιολόγοι υπερ της Βιολογίας ... και στην μέση Μαθηματικοί - Φυσικοί - Φιλόλογοι να "απολαμβάνουν" την "δεδομένη" αναγκαιότητα των δικών τους επιστημών και αντικειμένων ...
Γιατι δεν αφήνουμε τις σχολές να αποφασίσουν αυτές σε ποια 4αδα μαθημάτων πρεπει να εξεταστούν οι μελλοντικοί τους φοιτητές.( εκτός εάν νομίζει κανείς ότι μπορεί κάποιος από εμάς ή τους υπουργούς να γνωρίζει καλύτερα τις απαιτήσεις - ανάγκες μιας σχολής από την "ίδια" την σχολή )
Ας φτιάξουμε κατευθύνσεις με βάση τις κοινές ομάδες εξέτασης που θα δημιουργηθούν ( και ας είναι και 10 ) και ας αφήσουμε τις σχολές - επιπρόσθετα - να πριμοδοτήσουν με συντελεστές τις επιδόσεις σε 1-2 μαθήματα βαρύτητας που επιθυμούν.
Αν οι μαθητές επιθυμούν να διεκδικήσουν είσοδο σε σχολές περισσότερων από 1 κατεύθυνσης θα πρέπει να εξεταστουν σε επιπρόσθετα μαθήματα ( το έχουμε δεί με την Αρχιτεκτονική )
Υπάρχουν 80 σχολές που η χημεία είναι βασική αλλά 50 που είναι αδιάφορή ... ομοίως οι Πληροφορικάριοι πρεπει να καταλάβουν ότι είναι άλλο πράγμα ο προγραμματισμός και άλλο η χρήση προγραμμάτων ( που ζητούν οι σχολές )
Ας αφήσουμε τις σχολές να δημιουργήσουν από μόνες τους τις κατευθύνσεις , σπάζοντας όλα τα ενδεχόμενα ταμπού ( μέχρι και ο ρόλος της Εκθεσης πρέπει να αμφισβητηθεί )
Είναι δυνατόν η Γεωπονία να υποδέχεται μαθητές που δεν εξετάστηκαν στην Χημεία .... και η Φιλοσοφική να δέχεται μαθητές που αριστευσαν στην Βιολογία ... η Ιατρική αυτούς που έλυσαν το Β3 των μαθηματικών κτλ κτλ
.... μα είναι δυνατόν... επιστήμονες - εκπαιδευτικοί να "συγκρίνουν" επιστήμες. Οι πληροφορικάριοι υπέρ της πληροφορικής , οι Χημικοί υπερ της Χημείας , οι Βιολόγοι υπερ της Βιολογίας ... και στην μέση Μαθηματικοί - Φυσικοί - Φιλόλογοι να "απολαμβάνουν" την "δεδομένη" αναγκαιότητα των δικών τους επιστημών και αντικειμένων ... Γιατι δεν αφήνουμε τις σχολές να αποφασίσουν αυτές σε ποια 4αδα μαθημάτων πρεπει να εξεταστούν οι μελλοντικοί τους φοιτητές.( εκτός εάν νομίζει κανείς ότι μπορεί κάποιος από εμάς ή τους υπουργούς να γνωρίζει καλύτερα τις απαιτήσεις - ανάγκες μιας σχολής από την "ίδια" την σχολή ) Ας φτιάξουμε κατευθύνσεις με βάση τις κοινές ομάδες εξέτασης που θα δημιουργηθούν ( και ας είναι και 10 ) και ας αφήσουμε τις σχολές - επιπρόσθετα - να πριμοδοτήσουν με συντελεστές τις επιδόσεις σε 1-2 μαθήματα βαρύτητας που επιθυμούν. Αν οι μαθητές επιθυμούν να διεκδικήσουν είσοδο σε σχολές περισσότερων από 1 κατεύθυνσης θα πρέπει να εξεταστουν σε επιπρόσθετα μαθήματα ( το έχουμε δεί με την Αρχιτεκτονική ) Υπάρχουν 80 σχολές που η χημεία είναι βασική αλλά 50 που είναι αδιάφορή ... ομοίως οι Πληροφορικάριοι πρεπει να καταλάβουν ότι είναι άλλο πράγμα ο προγραμματισμός και άλλο η χρήση προγραμμάτων ( που ζητούν οι σχολές ) Ας αφήσουμε τις σχολές να δημιουργήσουν από μόνες τους τις κατευθύνσεις , σπάζοντας όλα τα ενδεχόμενα ταμπού ( μέχρι και ο ρόλος της Εκθεσης πρέπει να αμφισβητηθεί ) Είναι δυνατόν η Γεωπονία να υποδέχεται μαθητές που δεν εξετάστηκαν στην Χημεία .... και η Φιλοσοφική να δέχεται μαθητές που αριστευσαν στην Βιολογία ... η Ιατρική αυτούς που έλυσαν το Β3 των μαθηματικών κτλ κτλ