Δεν συμφωνώ με την έξοδο της Χημείας από το Νέο Λύκειο όπως υπονοούν κάποιοι εδώ στη διαβούλευση. Είναι ένα μάθημα πολύ ενδιαφέρον το οποίο τυγχάνει να το έχω δώσει και εγώ στις περίφημες δέσμες και το αγάπησα ειλικρινά.
Η πληροφορική και ο προγραμματισμός όμως το έτος 2013 δεν μπορεί να λείπει από το αναλυτικό πρόγραμμα επειδή και μόνο λογιστικά, δεν "το σηκώνει" το κράτος. Η πολιτική της λιτότητας όμως δεν μπορεί να υποθηκεύει το μέλλον των επόμενων γενεών και αυτό πρέπει να γίνει ξεκάθαρο. ΤΟ μέλλον είναι ψηφιακό είτε το θέλουμε είτε όχι .
Αφού επιλέγουμε τον Ευρωπαϊκό δρόμο ας εφαρμόσουμε Ευρωπαϊκές πολιτικές έτσι ώστε το σχολείο να αποτελεί έναν θύλακα ανάπτυξης μέσα στην κρίση την οποία βιώνουμε.
Η λύση είναι το δικαίωμα της επιλογής ανάμεσα σε μαθήματα.
Δεν συμφωνώ με την έξοδο της Χημείας από το Νέο Λύκειο όπως υπονοούν κάποιοι εδώ στη διαβούλευση. Είναι ένα μάθημα πολύ ενδιαφέρον το οποίο τυγχάνει να το έχω δώσει και εγώ στις περίφημες δέσμες και το αγάπησα ειλικρινά. Η πληροφορική και ο προγραμματισμός όμως το έτος 2013 δεν μπορεί να λείπει από το αναλυτικό πρόγραμμα επειδή και μόνο λογιστικά, δεν "το σηκώνει" το κράτος. Η πολιτική της λιτότητας όμως δεν μπορεί να υποθηκεύει το μέλλον των επόμενων γενεών και αυτό πρέπει να γίνει ξεκάθαρο. ΤΟ μέλλον είναι ψηφιακό είτε το θέλουμε είτε όχι . Αφού επιλέγουμε τον Ευρωπαϊκό δρόμο ας εφαρμόσουμε Ευρωπαϊκές πολιτικές έτσι ώστε το σχολείο να αποτελεί έναν θύλακα ανάπτυξης μέσα στην κρίση την οποία βιώνουμε. Η λύση είναι το δικαίωμα της επιλογής ανάμεσα σε μαθήματα.