Είναι αυτονότητο ότι εμείς οι καθηγητές Αγγλικής των ΕΠΑ.Λ. έχουμε σκοπό και χρέος να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να Αγαπήσουν και να εξοικειωθούν με την ορολογία και τις γλωσσικές δομές της Αγγλικής γλώσσας που σχετίζονται με βασικά θέματα της Ειδικότητας που επιλέγουν.
Οι μαθητές μας πρέπει να εμπεδώσουν γλωσσικά (λεξιλογικά, γραμματικά και συντακτικά) φαινόμενα μέσα από ανάλογα κείμενα και ασκήσεις και να βελτιώσουν τις ικανότητές τους για προφορική επικοινωνία και γραπτή έκφραση κατά την άσκηση του επαγγέλματός τους μελλοντικά.
Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, θεωρώ αναγκαίο και προτείνω την Αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Αγγλικής (a World language and an International means of communication) σε Δύο (2) ώρες εβδομαδιαίως στην Β' και Γ' τάξη αντίστοιχα τουλάχιστον.
Είναι αυτονότητο ότι εμείς οι καθηγητές Αγγλικής των ΕΠΑ.Λ. έχουμε σκοπό και χρέος να βοηθήσουμε τους μαθητές μας να Αγαπήσουν και να εξοικειωθούν με την ορολογία και τις γλωσσικές δομές της Αγγλικής γλώσσας που σχετίζονται με βασικά θέματα της Ειδικότητας που επιλέγουν. Οι μαθητές μας πρέπει να εμπεδώσουν γλωσσικά (λεξιλογικά, γραμματικά και συντακτικά) φαινόμενα μέσα από ανάλογα κείμενα και ασκήσεις και να βελτιώσουν τις ικανότητές τους για προφορική επικοινωνία και γραπτή έκφραση κατά την άσκηση του επαγγέλματός τους μελλοντικά. Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων, θεωρώ αναγκαίο και προτείνω την Αύξηση των ωρών διδασκαλίας της Αγγλικής (a World language and an International means of communication) σε Δύο (2) ώρες εβδομαδιαίως στην Β' και Γ' τάξη αντίστοιχα τουλάχιστον.