H Γεωμετρία χρειάζεται να είναι δίωρη!!
Ειδικά στα παιδιά των ΕΠΑΛ!
Επίσης τα υποστηρικτικά μαθήματα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ βοήθησαν πολύ παιδια των ΕΠΑΛ που έχουν αδυναμίες και κενά από προηγούμενες τάξεις. Γιατί να καταργηθούν?
Τη βοήθεια αυτή τα παιδιά τη χρειάζονται αλλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα οι οικογένειες τους να τους την παρέχουν.
Ακόμα κι αυτή η μικρή βοήθεια θεωρείται πολυτέλεια?
H Γεωμετρία χρειάζεται να είναι δίωρη!! Ειδικά στα παιδιά των ΕΠΑΛ! Επίσης τα υποστηρικτικά μαθήματα ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ βοήθησαν πολύ παιδια των ΕΠΑΛ που έχουν αδυναμίες και κενά από προηγούμενες τάξεις. Γιατί να καταργηθούν? Τη βοήθεια αυτή τα παιδιά τη χρειάζονται αλλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα οι οικογένειες τους να τους την παρέχουν. Ακόμα κι αυτή η μικρή βοήθεια θεωρείται πολυτέλεια?