• Σχόλιο του χρήστη 'E.X.' | 13 Αυγούστου 2013, 17:51

    Το 2010 οι ΗΠΑ στο νέο αναλυτικό τους πρόγραμμα για την δευτεροβάθμια εκπαίδευση εισάγουν και εξετάζουν το μάθημα της Πληροφορικής ( Αλγοριθμική ) το ίδιο έκαναν και ο Καναδάς και το Ισραήλ. Το 2013 η Ελλάδα βγάζει από το αναλυτικό πρόγραμμά της την Πληροφορική την ώρα που στη τριτοβάθμια εκπαίδευση υπάρχουν 50 τουλάχιστον σχολές καθαρές Πληροφορικής. Δηλαδή ένας μαθητής για να εισαχθεί σε μια σχολή Πληροφορικής πρέπει να είναι πολύ καλός στην !!!!!!!!! ΦΥΣΙΚΗ και στην ΧΗΜΕΙΑ !!!!!!!!!! και όχι στην Πληροφορική ( Αλγοριθμική επιστήμη ). Σκεφτείτε ότι οι μαθητές τώρα που εισάγονται από την Θετική κατεύθυνση στις σχολές Πληροφορικής δηλώνουν ότι τα μαθήματα στις σχολές αυτές, που έχουν να κάνουν με την Αλγοριθμική τους δυσκολεύουν πάρα πολύ ενώ συμβαίνει το αντίθετο για τους μαθητές που εισάγονται από την Τεχνολογική κατεύθυνση και έχουν διδαχθεί Αλγορίθμους. Νομίζω ότι η Ελλάδα οφείλει στους μαθητές της να δώσει τα σωστά εφόδια για το μέλλον τους είτε σπουδάσουν στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Η Αλγοριθμική σκέψη πρέπει να υπάρχει σαν μάθημα για τους μαθητές της Γ Λυκείου, γιατί όλα αυτά τα χρόνια η παρουσία του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον είναι σε σωστή βάση για την εισαγωγή των μαθητών στις περισσότερες σχολές της Τεχνολογικής κατεύθυνσης, και δίνει στους μαθητές μια εικόνα της επιστήμης της Πληροφορικής. Και πάλι θεωρώ λάθος ένας μαθητής να εισάγεται σε μια σχολή Πληροφορικής ( τουλάχιστον 50 τέτοιες σχολές υπήρχαν στο φετινό μηχανογραφικό )χωρίς να έχει κάνει Αλγόριθμους και χωρίς να εξετάζεται σε αυτό το μάθημα.